Forum > Färdiga produktioner

EMU, H-MIKE, WERNBORG - Don't Give A Damn

<< < (20/25) > >>

ydderF:

--- Citat från: tsmalmbe skrivet 28.10.2009, 15:31:19 ---ydderf: det är liksom lite modernt å ska föreställa ,.)

--- Slut citat ---

Jepp, det är så modernt att det går rakt över huvudet på mig :lol:

Men igjen, jäkla bra gjord!! Thumbs up!

--- Citat från: Clemens skrivet 28.10.2009, 16:01:00 ---Ja till skillnad från ydderf som inte hör någon låt?? , konstig kommentar måste jag säga, vad är "definitionen" låt kan man undra  :)

--- Slut citat ---

Sorry at jag inte var klar i min tale..
Det betyder at den har ingen typ melodi eller text som sätter sig för mig.
Låten värkar mer som en typ jam, at folk improviserar och har det kult.
Och jag kan gilla det, men jag är inte så tokig efter 80 talls gitar solos och 90 talls trum loopar, så då blir denna lite intetsigende för mig..
Mike sjunger/lirar ju fantastisk som vanligt och Wernborg är teknisk duktig, men som låt, funkar det inte för mig..

Kanskje vi ska starta en ny tråd: Vad är egentligen en låt?? ;)

Clemens:

--- Citat från: ydderF skrivet 28.10.2009, 16:18:35 ---
--- Citat från: tsmalmbe skrivet 28.10.2009, 15:31:19 ---ydderf: det är liksom lite modernt å ska föreställa ,.)

--- Slut citat ---

Jepp, det är så modernt att det går rakt över huvudet på mig :lol:

Men igjen, jäkla bra gjord!! Thumbs up!

--- Citat från: Clemens skrivet 28.10.2009, 16:01:00 ---Ja till skillnad från ydderf som inte hör någon låt?? , konstig kommentar måste jag säga, vad är "definitionen" låt kan man undra  :)

--- Slut citat ---

Sorry at jag inte var klar i min tale..
Det betyder at den har ingen typ melodi eller text som sätter sig för mig.
Låten värkar mer som en typ jam, at folk improviserar och har det kult.
Och jag kan gilla det, men jag är inte så tokig efter 80 talls gitar solos och 90 talls trum loopar, så då blir denna lite intetsigende för mig..
Mike sjunger/lirar ju fantastisk som vanligt och Wernborg är teknisk duktig, men som låt, funkar det inte för mig..

Kanskje vi ska starta en ny tråd: Vad är egentligen en låt?? ;)

--- Slut citat ---
Ja..den tråden skulle nog bli några meter :D /C

Emulator:
Det är intressant detta med låtar och stilar. Jag tyckder precis som ydderf, att om stilen är för långt från något som man vill lyssna på så flyger låten rätt över/under/mellan huvudet.

Och det var därför jag jiddrade om annan stil i din tråd ydderF. Det va inte frö at skjuta din nya blå bil i sank som du köpt, det var för att ge min synpunkt på vilken färg du skulle välja innan du bestämde dig :)

För alla vet ju att en Volvo sonett inte gör sig i rött?

:D

Emulator:

--- Citat från: Jonte skrivet 27.10.2009, 19:27:34 ---Det här gillar jag väldigt mycket, underbart groove, och bra insatser
på alla plan!

/Jonte

--- Slut citat ---

Tack jonte :)

--- Citat från: jugas skrivet 27.10.2009, 20:44:39 ---heeelt j-a sanslöst...!!!

jag bugar....jag krälar i stoftet...!!! moby´s crossover blues/dance/electronica project känns som en fjärt i västanvinden jämfört med detta....härligt mean, beautifully ugly....guror, sång, prod o mix...hur grymt som helst...!!..men grymmast är ändå muspelsliret...fy faan...rätt o slätt!!

jag är tillintetgjord......!!!

--- Slut citat ---

Oj :D  inte dåligt!  Beautiful Ugly va nog bang on target :D TACK!

Wernnorg: Skulle ha låst tråden direkt efter :lol:

ydderF:

--- Citat från: Emulator skrivet 28.10.2009, 16:25:37 ---Och det var därför jag jiddrade om annan stil i din tråd ydderF.

--- Slut citat ---

Ja, men det är inte helt det samma..
Jag tycker inte du ska gjöra denna låten i en annan stil, fordi jag tycker ju inte att det är nån låt!! :P

Nej, huff, nu var jag lite elak, men det tål du Emu. ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion