Forum > Färdiga produktioner

EMU, H-MIKE, WERNBORG - Don't Give A Damn

<< < (19/25) > >>

ydderF:
Låter proffsigt, men ger mig absolut ingenting...
Jag hör ingen låt, bara jam.. Och det är inget fel med det, bara att då går den inn ena örat och ut andra..

Sjunger Mike " I shaved my soul" rundt 380???  :wacko:
Anywho, det är ju en bra linja :lol:

Men igjen, I guess you don't give a damn

Har inte så mycket konstruktivt att säga, som sagt låter mix och alt proffsigt,
och eftersom jag inte hör nån låt, så kan jag häller inte säga att den hade gjort sig bättre i en annan innpakning ;)

tsmalmbe:
ydderf: det är liksom lite modernt å ska föreställa ,.)

Emulator:
ydderf: Jag hoppas han sjugner "saved my soul" :D  MEn om det finns saker som är som balsam för själen, skall det då inte kunna finnas rakvatten? Och med rakvatten, tillhörande hyvlar? :D :D

Kul att du tycker mix o prod låter bra iallafall :)  Den lät faktiskt hela annorluna i tidigt stadio, där det närmast va en enkel pianoblues, men det var en helt annan låt :D

Tack för lyssningen :) Klar I give a damn, det vore mycket roligare om den hade sagt dig något :D

tsm: lite så ja :D

Clemens:
Ja till skillnad från ydderf som inte hör någon låt?? , konstig kommentar måste jag säga, vad är "definitionen" låt kan man undra  :)Tycker detta låter hur bra som helst, skön sång Mike, och munspelet är ju en fröjd..bra lirat alla! Möjligtvis kanske lite för mycket instrument och slutet, nja så där.. Gillar annars skarpt! /C

Emulator:

--- Citat från: Clemens skrivet 28.10.2009, 16:01:00 ---Ja till skillnad från ydderf som inte hör någon låt?? , konstig kommentar måste jag säga, vad är "definitionen" låt kan man undra  :)Tycker detta låter hur bra som helst, skön sång Mike, och munspelet är ju en fröjd..bra lirat alla! Möjligtvis kanske lite för mycket instrument och slutet, nja så där.. Gillar annars skarpt! /C

--- Slut citat ---

Jag hör ju också en låt, men jag är jävig  :lol:

tack för snälla ord Clemens.

OCh ja, visst fan är det för mycket instrument på?  :lol: :lol: :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion