Forum > Färdiga produktioner
Plinka & Jocke: Candle(Happy mind)
Eddi:
Jag gillar den här låten, men saknas det inte lite stråkar typ?
Jocke:
Kämpar på mellan tydlighet och värme... Hittar nog rätt om ett halvår eller nått...
Klart vi ska ha en version med stråkar! Det kommer - vilket år som helst...! ;)
Eddi:
--- Citat från: Jocke skrivet 29.07.2017, 01:38:40 ---Kämpar på mellan tydlighet och värme... Hittar nog rätt om ett halvår eller nått...
Klart vi ska ha en version med stråkar! Det kommer - vilket år som helst...! ;)
--- Slut citat ---
Ok det vart lite kämpigt för Jocke när det kom in en skog av stråkar från mig så han bad mig mupptrixa lite. Passade på att sänka plinket och Plinka något och höjde bas och trummor lite när jag försökte balansera in stråkskogen - kanske rätt... kanske fel... vad vet jag?? :blink:
Jocke:
Jag tycker strålarna är skitsnygga mot melodin o versen men jag har ansträngt mig så för att det ska vara liiiiite tyst mellan tonerna på slutet innan Plinka brakar loss med hela kören på slutet att min hjärna inte får ihop det... ;)
Eddi:
--- Citat från: Jocke skrivet 29.07.2017, 22:08:40 ---Jag tycker strålarna är skitsnygga mot melodin o versen men jag har ansträngt mig så för att det ska vara liiiiite tyst mellan tonerna på slutet innan Plinka brakar loss med hela kören på slutet att min hjärna inte får ihop det... ;)
--- Slut citat ---
Ok jag ser inga problem där men jag hoppas andra A B lyssnar. Stråkarna värmer o ger ett stöd till låten tycker jag i alla fall. :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida