Forum > Färdiga produktioner
Plinka & Jocke: Candle(Happy mind)
MaxB:
--- Citat från: Eddi skrivet 29.07.2017, 17:35:36 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 29.07.2017, 01:38:40 ---Kämpar på mellan tydlighet och värme... Hittar nog rätt om ett halvår eller nått...
Klart vi ska ha en version med stråkar! Det kommer - vilket år som helst...! ;)
--- Slut citat ---
Ok det vart lite kämpigt för Jocke när det kom in en skog av stråkar från mig så han bad mig mupptrixa lite. Passade på att sänka plinket och Plinka något och höjde bas och trummor lite när jag försökte balansera in stråkskogen - kanske rätt... kanske fel... vad vet jag?? :blink:
--- Slut citat ---
Den här mixen är också bra tycker jag.
Roffe H:
Fin ballad. Snygg sång och snyggt lir, tycker det låter jättebra.
/Roffe H (Har börjat återfå hörseln på höger öra, förhoppningsvis tillbaka igen med både lyss och lir :))
Plinka:
--- Citat från: MaxB skrivet 26.08.2017, 13:22:56 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 29.07.2017, 17:35:36 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 29.07.2017, 01:38:40 ---Kämpar på mellan tydlighet och värme... Hittar nog rätt om ett halvår eller nått...
Klart vi ska ha en version med stråkar! Det kommer - vilket år som helst...! ;)
--- Slut citat ---
Ok det vart lite kämpigt för Jocke när det kom in en skog av stråkar från mig så han bad mig mupptrixa lite. Passade på att sänka plinket och Plinka något och höjde bas och trummor lite när jag försökte balansera in stråkskogen - kanske rätt... kanske fel... vad vet jag?? :blink:
--- Slut citat ---
Den här mixen är också bra tycker jag.
--- Slut citat ---
Ja den är fin :) Tack för återkoppling Max! ;)
--- Citat från: Roffe H skrivet 31.08.2017, 14:05:05 ---Fin ballad. Snygg sång och snyggt lir, tycker det låter jättebra.
/Roffe H (Har börjat återfå hörseln på höger öra, förhoppningsvis tillbaka igen med både lyss och lir :))
--- Slut citat ---
Tackar vi för! Så himla trevligt att ha dig tillbaka på forumet och i musiken Roffe!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida