Forum > Färdiga produktioner

Eddi & Perowitch - Falling

<< < (5/9) > >>

Marsall:
Låter fina fisken nu tycker jag .. :D skönt ljud på slingguran ere också den höjjer fint låten..gillarn gör jag :)

Fuzzbub:

--- Citat från: Eddi skrivet 06.04.2017, 01:18:49 ---Tack Fuzzen
Men det fick bli en version till med EXTRA ALLT :blink:

--- Slut citat ---

More is more!  :)   Det låter bra Eddi!   /Fuzz

Eddi:

--- Citat från: MOMA skrivet 06.04.2017, 08:18:26 ---Bra låt - och det lugna partiet med gitarren fick lite mer "pregnans" med aning synt till:)

Kul med stegvisa förbättringar och fix - de gör nytta!

MOMA

--- Slut citat ---
Jupp tänker på hur mycket KR betytt för min utveckling och det är fantastiskt hur ett sånt här forum verkligen gör att man utvecklas - så känner jag - och tackar för all input men får på sina halvfärdiga alster och även på de bekräftelser man då och då får erfara. Så tack Moma för lyss o tyck :D

--- Citat från: spacetrucker skrivet 06.04.2017, 08:32:19 ---Nu börjar det låta om det :) Mycket bättre.
Om jag nu anstränger mig riktigt för att hitta nåt att såga på är det kanske trumbrejkarna som är precis samma (låter det som) hela låten igenom.

//Space

--- Slut citat ---
Trummisen fick bara lära sig ett brejk på kursen - nja men jag har ju i alla fall följt ditt råd att utsmycka med lite cymbaler. Tack för lyss o tyck Space :D

--- Citat från: Marsall skrivet 06.04.2017, 18:09:02 ---Låter fina fisken nu tycker jag .. :D skönt ljud på slingguran ere också den höjjer fint låten..gillarn gör jag :)

--- Slut citat ---
Ja mycket metaforer i låten om hav och sjö så fina fisken passar bra in. Tack för lyss o tyck Marsall :D

--- Citat från: Fuzzbub skrivet 07.04.2017, 01:07:23 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 06.04.2017, 01:18:49 ---Tack Fuzzen
Men det fick bli en version till med EXTRA ALLT :blink:

--- Slut citat ---

More is more!  :)   Det låter bra Eddi!   /Fuzz

--- Slut citat ---
Thnx man för återkommande feedback :D

Eddi:
Space mobbade min hustrummis såpass att han sa upp sig själv - då fick jag ta in det tunga gardet i form av Perowitch :D

Så ny (slutgiltig?) version i topp-posten B)

MaxB:

--- Citat från: Eddi skrivet 08.04.2017, 21:16:11 ---Space mobbade min hustrummis såpass att han sa upp sig själv - då fick jag ta in det tunga gardet i form av Perowitch :D
Så ny (slutgiltig?) version i topp-posten B)

--- Slut citat ---

Roligt hantverk! Skönt att höra. Leadångens reverb är inte riktigt i samma rum som övriga instrument

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion