Forum > Färdiga produktioner

Eddi & Perowitch - Falling

<< < (4/9) > >>

Eddi:

--- Citat från: Marsall skrivet 02.04.2017, 13:53:26 ---Nu rockar basen mycket bättre..Bra bett i trummorna...virveln e liite för torr tar över basen o sången när det körs hihat o beat såattsäga ja trummorna är i framkant o övriga därbak .liite reverb ba påt kanske.? Bra jobbat! :)

--- Slut citat ---
Ok jo de var nog lite för torra så nu har de fått lite reverb.
Tack för lyss o tyck Marsall :D

--- Citat från: Fuzzbub skrivet 02.04.2017, 22:17:36 ---Sången på verserna saknar lite diskant låter det som tycker jag.   Bra trumljud (vad kör du med förnåt?)!  På låg volym så håller jag med Marshall om att trummorna kanske ligger lite i framkant men det löste sig när man drar på volymen på nåt underligt sätt.  :) 

Det tappar lite fart också under gitarrpartiet så där önskar jag att du slänger in nåt mer.  Kanske ngt. klaviaturackord som backar upp? 

Nåja, det är bra som det är och jag gillar det!     Bra Eddi!   /Fuzz

--- Slut citat ---

Har höjt lite på diskanten på verserna. Trummorna är Superior Drumer - jag antar att du menar det lugnare partiet med gitarrpartiet så där har jag lagt in lite mer synt nu.
Tack för lyss o tyck Fuzzen :D

Alltså ny version i topp-posten för den som orkar lyssna. B)

Fuzzbub:
Sådärja!   B)    /Fuzz

Eddi:
Tack Fuzzen
Men det fick bli en version till med EXTRA ALLT :blink:

MOMA:
Bra låt - och det lugna partiet med gitarren fick lite mer "pregnans" med aning synt till:)

Kul med stegvisa förbättringar och fix - de gör nytta!

MOMA

spacetrucker:
Nu börjar det låta om det :) Mycket bättre.
Om jag nu anstränger mig riktigt för att hitta nåt att såga på är det kanske trumbrejkarna som är precis samma (låter det som) hela låten igenom.

//Space

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion