Forum > Demolåtar
Asti - Never let the spirit go away (ny version)
Marsall:
låter Asti gott..Reffen kan man nynna på hela dan :D Sången liite för hög i mina lurar nu ..dom sköna Tom petty plockGurorna tappar lite tryck av det ..Men annars finemangs B)
91:an:
Lyssnade i min iMacs skärmhögtalare och det låter jättebra i nivåer, arr, mm. Nu är jag så förtjust i den genre och stil du representerar så för mig blir det alltid bra det du gör. Så var det denna gång också! :) Tycker inte du behöver ratta mer här.
Asti:
--- Citat från: Marsall skrivet 21.02.2017, 20:23:40 ---låter Asti gott..Reffen kan man nynna på hela dan :D Sången liite för hög i mina lurar nu ..dom sköna Tom petty plockGurorna tappar lite tryck av det ..Men annars finemangs B)
--- Slut citat ---
Har haft samma funderingar! Kanske är sången lite för hög i refrängen på bekostnad av trycket i kompet...?
Ska kolla det! Tack för din feedback Marsall!
/Asti
Asti:
--- Citat från: 91:an skrivet 22.02.2017, 09:56:24 ---Lyssnade i min iMacs skärmhögtalare och det låter jättebra i nivåer, arr, mm. Nu är jag så förtjust i den genre och stil du representerar så för mig blir det alltid bra det du gör. Så var det denna gång också! :) Tycker inte du behöver ratta mer här.
--- Slut citat ---
Bra att du tycker nivåerna känns OK!
Jaså, du gillar den här stilen/genren!? Roligt att du gillar även denna låt! :)
Då kanske den är "färdigrattad" då....möjligen justering av sången i refrängen,
som Marsall anmärkte på. Tack för din feedback "Mandel"! :rolleyes:
/Asti
MaxB:
Skriver under på vad många redan sagt. En sån här skiva lyssnar man gärna på, vilsamt och bra med härliga harmonier och härliga instrumentala insatser bakom sången, som är eminent. Till och med ett subtilt ekosvar på leadsången är en njutning att höra, då det kommer fram ibland.
Skriver också under på att sången då jag lyssnar i hög volym i lurar kan upplevas för stark i förhållande till övrigt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida