Forum > Demolåtar
Asti - Never let the spirit go away (ny version)
Asti:
Edit 2017-02-26: Har dragit ner alla sångstämmor 1 db. Bättre nu?
Här är en till spammare! :rolleyes:
Hittade en påbörjad låt, som jag färdigställt. Tillbaks till popträsket med gitarrorgier
och större arrangemang. :) Kanske blev det bara rörigt...?
Tänkte först döpa den till "Never let the spirits go to waste", men ångrade mig....
Tar tacksamt emot synpunkter på nivåer, överflödiga spår, saknade spår eller vad som helst!
Titel: Never let the spirit go away
Artist: Asti & cpg
Text & Musik: Asti & cpg
Längd: 3:40
År: 2017
Gurano:
Bra med spammare - hade vi inte funnits så hade kanske KR torkat ihop på halvfärdiga demofronten? :)
Har inte den bästa lyssningen på jobbet men på det stora låter det bra. Ingen idé att jag säger nåt om nivåer. Men (nu e de bara min smak som talar) den är kanske lite trött i sitt arr - kan behöva något stick eller nåt med lite rulle? :D
/G
spacetrucker:
Låter bra, nivåernä ar bra tycker jag. Symbolkrasherna låter bra (jag har oftast problem med dem... antingen låter det för mycket eller för lite om dem)
Låten i sig själv är kanske lite förutsägbar, talar eventuellt om samma grej som Gurano nämnde :unsure:
Jag menar nu inte att låten är dålig på nåt sätt, nejdå, den är skön och lätt att lyssna till. Den känns kanske bara lite bekant.
//Space
Roffe H:
Snyggt jobbat, fin melodi och bra sång och sköna stämmor. Nivåer eller panorering kan jag inte uttala mig om eftersom hörseln på ena örat fortfarande är nedsatt. :huh:
/Roffe H
hogge:
Fantastisk sång som vanligt och en fin melodi. Det här lyssnar jag gärna på igen.. Lennon/McCartney feut. Mikael Wiehe :P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida