Forum > Demolåtar

Gurano & Plinka - Dreamscape

<< < (2/7) > >>

Roffe H:
Fint hantverk, sköna gitarrslingor och snygg sång. Avkopplande och suggestivt.  :)
/Roffe H

hogge:
Sorry, men jag hade inte 15 min, så jag hoppade lite hej vilt.. Men det jag hör är jäkligt schyssta guror och en skön melodi, och till detta Plinkas ljuvliga stämma... Sounds nice!

Gurano:

--- Citat från: Roffe H skrivet 20.02.2017, 22:14:00 ---Fint hantverk, sköna gitarrslingor och snygg sång. Avkopplande och suggestivt.  :)
/Roffe H

--- Slut citat ---
Vi tackar :D

--- Citat från: hogge skrivet 21.02.2017, 07:15:30 ---Sorry, men jag hade inte 15 min, så jag hoppade lite hej vilt.. Men det jag hör är jäkligt schyssta guror och en skön melodi, och till detta Plinkas ljuvliga stämma... Sounds nice!

--- Slut citat ---
Tack för att du ändå lyssnade på delar. Kul att du gillar - men ge dig 15 minuter - det är avkopplande :D

/G

Marsall:
Fint rockigt men ändå meditativt stycke Finemang svepande sång av plinka ,,gärna mer av den varan i låten  :) Känns inte för lång alls

Toby:
Fint groove i början! Gillar när låten ändrar sig med Plinkas röst. Meditativt med en känsla av folkmusik i hennes tonspråk. Sedan lite Pink Floyd feeling. Gött! Jamen detta är bra! Skönt att du låter delarna ta tid och låter lyssnaren sjunka in i känslan. Fint spaceat gitarrspel.  :) Sista delen med ditt patenterade giatrrspel sitter fint. Du har hittat din egen stil. Skönt att du inte är rädd för långa låtar. Lite av ett tabu idag. Annat var det på 70-talet. Då vågade man.
Snyggt jobb!/Toby

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion