Forum > Färdiga produktioner

mahan - OPTIMISTIC EXPECTATIONS

<< < (3/6) > >>

Emulator:
va i helskotta !? Scorpions med finlandssvenskar ?  :o

kaxig röst, bra musik.....har inget och gnälla på, eller något som låter patetiskt  ;)

äh, skitsnyggt!

stajo:
tänkte också scorpions

Tyckte också den var skön :)

Gillar speciellt breaket runt 2.15

Kul att höra

Åsa:
Nu har jag lyssnat på den här låten också! Nu sitter jag och flinar  :D Den här är bra!
Jag gillar sången, helst från första refrängen och resten av verserna. Första versen är inte lika bra som övriga. Du behöver inte kräma på så mycket egentligen, det är så mycket känsla i din röst och du har rätt bra teknik låter det som :-)
Jag är ju en stämsjungande tjej i grunden och körerna i den här låten är skitsnygga -då är mina öron kritiska ska du veta när det gäller stämmor   :lol:

Och så tyckte jag mkt om introt, det påminner väldigt mkt om en gammal låt.. kommer inte på vilken??

Bra att du efterlyste lite kritik, nu fick jag upp öronen för ännu en duktig musiker här inne!

mahan:

--- Citat från: Åsa skrivet 27.09.2007, 22:00:07 ---Nu har jag lyssnat på den här låten också! Nu sitter jag och flinar  :D Den här är bra!
Jag gillar sången, helst från första refrängen och resten av verserna. Första versen är inte lika bra som övriga. Du behöver inte kräma på så mycket egentligen, det är så mycket känsla i din röst och du har rätt bra teknik låter det som :-)
Jag är ju en stämsjungande tjej i grunden och körerna i den här låten är skitsnygga -då är mina öron kritiska ska du veta när det gäller stämmor   :lol:

Och så tyckte jag mkt om introt, det påminner väldigt mkt om en gammal låt.. kommer inte på vilken??

Bra att du efterlyste lite kritik, nu fick jag upp öronen för ännu en duktig musiker här inne!

--- Slut citat ---

Oj, bugar och bockar ödmjuktför snygg feedback!
Sången ja, kul att den uppskattas, har småningom börjat hitta det lilla personliga kanske, och det har du så rätt i att det blir lite överkrämat ibland, lite överentusiastisk kanske. Måste försöka hålla tillbaka lite.

Introt ja, vete gudarna varifrån ett sådant kom, är inte så bra ännu på sologuran så det blir alltid nåt enkelt som säkert nån har använt förut.

Men kul att du gillar, och javisst här på KR finns det en massa duktiga lirare som är värda lyssningar.
Det var just sånhär kritik o kommentering som jag efterlyste, så tack Åsa för lyssningen o kommentaren! :)

h.  johan

DåligtGehör:
Det är inte min genre  :lol:

+ Fan du sjunger bra på många ställen! Inte minst  passagen vid 1:16 "Before the night is over..."

+ Fantasi! Ni tar ut svängarna samtidigt som ni har låten i ett fast grepp.

+ Stycket andas.

+ Bra leadljud.

+ Trummera är bra.

- Ak. Gitarrer har ett sprilligt könstigt ljud. (bra beskrivning va?)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion