Forum > Färdiga produktioner
mahan - OPTIMISTIC EXPECTATIONS
equality:
Låter bra! Är det du som lirar trummor? Tungt! Proddat som en hårdrocksballad, antar jag, med reverbnivåer som sig bör? Skickligt hantverk och jag kan inte slå ner på ett enda litet kantslag. :D Tajt och snygg mix. Bra proddat (jobbat)!
mahan:
--- Citat från: equality skrivet 25.09.2007, 14:45:58 ---Låter bra! Är det du som lirar trummor? Tungt! Proddat som en hårdrocksballad, antar jag, med reverbnivåer som sig bör? Skickligt hantverk och jag kan inte slå ner på ett enda litet kantslag. :D Tajt och snygg mix. Bra proddat (jobbat)!
--- Slut citat ---
TAckar EQ!
Tyvärr kan jag inte säga att jag "lirar" trummorna utan jag programmerar min AD. KAnske jag nångång har råd och utrymme för riktiga trummor, men tycker nog åxå att resultatet nu är ritigt snyggt!
JAg är en god proddare, jag är en god proddarej jag är en god proddare, jag börjar småningom tro på det själv :rolleyes:
Nog sitter det allt i det hur mycket man jobbar och hur mycket energi man kan slänga med i proddandet.
Ha haa, dina kantslag, du slog ju faktiskt ett för mycket :D
tackar för kommentaren!
(ska hälsa dom andra åxå)
h. JOhan
mahan:
Ny mastrad version uppe, lite bas omspelad, intro och outro slipat, lite sång sjunget på nytt, ommixat och mastrat, Men fortfarande samma låt, så varsågoda. Nya versionen längst upp i tråden som vanligt eller via länken
Mastrad version
h. Johan
Harmonica mike:
--- Citat från: mahan skrivet 26.09.2007, 17:55:26 ---Ny mastrad version uppe, lite bas omspelad, intro och outro slipat, lite sång sjunget på nytt, ommixat och mastrat, Men fortfarande samma låt, så varsågoda. Nya versionen längst upp i tråden som vanligt eller via länken
Mastrad version
h. Johan
--- Slut citat ---
Hej Johan.
Intressant med en ny verre,dock hinner jag inte nu..Ska iväg och kika på bas prylar..återkommer..
Mvh
Micael
mahan:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 27.09.2007, 10:08:52 ---
--- Citat från: mahan skrivet 26.09.2007, 17:55:26 ---Ny mastrad version uppe, lite bas omspelad, intro och outro slipat, lite sång sjunget på nytt, ommixat och mastrat, Men fortfarande samma låt, så varsågoda. Nya versionen längst upp i tråden som vanligt eller via länken
Mastrad version
h. Johan
--- Slut citat ---
Hej Johan.
Intressant med en ny verre,dock hinner jag inte nu..Ska iväg och kika på bas prylar..återkommer..
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
No problem!
Ska hoppas att du får din basorganisation i spelbart skick! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida