Forum > Färdiga produktioner
Fransa & equality - Waste
equality:
ynot: Kan hälsa från Fransa att hon blev skitglad.
Tant Fransa:
--- Citat från: Tokai skrivet 29.09.2007, 18:47:58 ---La in en ny bild av mig. Hoppas den attraherar Fransa. För där sitter jag halvnaken och bara väntar... :P
--- Slut citat ---
Ja, bilden attraherar mig verkligen - vitt vin är det bästa :wub: jag vet!
Men du borde allt sätta på dig lite kläder ;)
Nä, skämt åsido, tack för alla snälla kommentarer!
equality:
--- Citat från: egghuvud skrivet 30.09.2007, 21:23:33 ---Jag tycker det låter snyggt. lite småsaker. Trummorna låter bättre nu, men sackar lite på olika ställen som Tsmable påpekade. Jag tycker de känns lite fel precis i början också.
Mycket snygga harmonier och vändningar- Breaket är ljuvligt. Skulle man vara riktigt överpetig så varierar sången lite i volym, men det kans ju vara så det är insjunget, förresten spelar det ingen roll. Snyggt gitarrsolo också. :)
--- Slut citat ---
Tackar, tackar! :D Skickligt att höra volymsändringarna. Jag försökte faktiskt jämna ut dessa. Får kolla trummorna igen då.
equality:
--- Citat från: Wernborg skrivet 30.09.2007, 22:09:20 ---Attans vilken skön låt detta är. Allt är underbart. Sången... :wub:
Mysig arr som känns och andas lite 70-tal på nåt sätt. Mycket bra.
De första 10 sekunderna trummorna spelar. Dom känns lite stökiga som om dom inte riktigt vet vad dom ska spela.
Liiiiit hårdare kvantisering i mellanspelet på pianot efter första versen. Svajjar lite där.
BRAAAAA!!!
--- Slut citat ---
Ja 70-talet var väl härligt!? Jo vet att det haltar där nånstans men det får väl låta för tajt heller va? Kul att du gillar detta och blir inspirerad till en insats? :D
Wernborg:
--- Citat från: equality skrivet 01.10.2007, 19:13:36 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 30.09.2007, 22:09:20 ---Attans vilken skön låt detta är. Allt är underbart. Sången... :wub:
Mysig arr som känns och andas lite 70-tal på nåt sätt. Mycket bra.
De första 10 sekunderna trummorna spelar. Dom känns lite stökiga som om dom inte riktigt vet vad dom ska spela.
Liiiiit hårdare kvantisering i mellanspelet på pianot efter första versen. Svajjar lite där.
BRAAAAA!!!
--- Slut citat ---
Ja 70-talet var väl härligt!? Jo vet att det haltar där nånstans men det får väl låta för tajt heller va? Kul att du gillar detta och blir inspirerad till en insats? :D
--- Slut citat ---
Kvantisering är (nästan) aldrig dåligt tycker jag. Däremot är det A och O att ha variation i anslaget istället. Så tycker jag.
.... för tusan. Klart jag vill testa att spela lite till denna.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida