Forum > Färdiga produktioner

Fransa & equality - Waste

<< < (6/13) > >>

tsmalmbe:
Jag skulle göra lite eq på frökens röst. Definitivt ta fram lite andning ur det övre registret. På det sättet hämta rösten längst fram i ljudbilden, eftersom det här är en sångerskesång.

Trummorna vid 1:06 virv-virv-virv-virv verkar släpa efter, som om du dragit dom en par millisek åt fel håll i misstag.

ynot:
behagligt.frasan du sjunger vonderfull. passar bra med tonsäkerhet o känsla i rösten.
som en sommar vind varm o skön..
bra jobb.
tony

equality:
Tokai: He, he! Vad har du i glaset? Tokayer? :D
Jo, jag får nog börja mixa i högtalare. Så småningom lär det bli eget hus och då j-lar! 
tsmalmbe: Tackar. Ändå har jag eq:at Fransas röst. Ytterligare något då? Är nog ägget du tänker på? Inget jag har tänkt på eller noterat. Får kolla igen då.

egghuvud:
Jag tycker det låter snyggt. lite småsaker. Trummorna låter bättre nu, men sackar lite på olika ställen som Tsmable påpekade. Jag tycker de känns lite fel precis i början också.
Mycket snygga harmonier och vändningar- Breaket är ljuvligt. Skulle man vara riktigt överpetig så varierar sången lite i volym, men det kans ju vara så det är insjunget, förresten spelar det ingen roll. Snyggt gitarrsolo också.  :)

Wernborg:
Attans vilken skön låt detta är. Allt är underbart. Sången...  :wub:
Mysig arr som känns och andas lite 70-tal på nåt sätt. Mycket bra.

De första 10 sekunderna trummorna spelar. Dom känns lite stökiga som om dom inte riktigt vet vad dom ska spela.

Liiiiit hårdare kvantisering i mellanspelet på pianot efter första versen. Svajjar lite där.

BRAAAAA!!!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion