Forum > Färdiga produktioner

Fransa & equality - Waste

<< < (8/13) > >>

equality:
Bara att det kan låta stelt och styltigt ibland men kan ju vara att jag då kvantiserat till fel notvärde, exempelvis raka 16-delar när det skall vara 16-delstrioler eller nåt.
Kul med pålägg, återkommer!  :)

equality:
Bumpar lite för jag gjorde en del trum- och wurlitzerändringar. Inget att nämna kanske men något bätttre synk nu. Och klockan blev förödande mycket.

freddy:
Nu har jag bara hört den senaste versionen eftersom jag har missat denna låt tidigare. :)
Skön låt, väldigt behagligt att lyssna på. Produktionen låter nu bra i mina öron men jag gillar inte heller slutet, kan du verkligen inte styra upp det lite? :)

Sången är riktigt bra, helt underbar. Vilken känsla och underbar ton.

Bra jobbat!

Emulator:
slutet har jag inget problem med, ej heller mixen. fransan kommer fram mycket bra, gitarren ligger snyggt...trummorna funkar.

men nu ber jag om en smäll på hakan: Wurlisoundet är för spetsigt och trist, jag skulle gärna se nåt "encore-sound" på elpianjot istället, ett rundare och mer jazzigt.

förlåt  :ph34r:

equality:
Ursäkta sena svar...
freddy: Kul att du gillar låten men synd att du ogillar slutet. Jag som var så nöjd med nån slags polyrytmik där  :rolleyes:! Fransa är säkert jätteglad över dina ord. Tack för lyssning och kommentarer!
Emulator: Ouh vad gäller slutet. Testade efter dina synp ett annat elpiano Rhodes och Scarbee RSP 73 men de lät sämre än Wurlitzern, beleive me. Encore sound vet jag inte vad det är.  :o :blink: :rolleyes: :unsure: :mellow: B)

Nåväl, kvantiserat mera på trumsidan. Kan inte begära att nån ska lyssna igen efter en mer än fruktetansvärd långbänk med denna men se det då mer som en blogg över en never ending song-story.

(eh!) m v h

eders equality

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion