Forum > Färdiga produktioner

MaxB - You Are Never Alone

<< < (6/9) > >>

Marsall:
Lazarus is da man! Nu vart den levande också ..Bra jobbat!!  :)

Emulator:
yes!

thumbs up. nu blir det mumma att höra bara en max och resten av stämmorna av andra snart då :)

Eddi:
Jag har inte lyssnat på Less is more, för det behöver jag inte. Fasen vilket bra ljud Lasse har i trummorna och hur bra det passar ihop med ditt arr och körer fem stjärnor härifrån det låter väldigt väldigt bra det här :D

Henric:
Grymt bra detta! :-) Ska bli spännande att höra när körerna blir färdiga - ett lyft med trummorna!

Mvh Henric

MaxB:
Plinka har arbetat i helgen.  :wub:
Här är en första snabbmix för att höra hur vi gifter oss med varandra, öhh, hur våra körstämmor gifter sig med varandra.
Har inte kommit längre med mixandet men ska fortsätta så snart jag hinner. Jag gillar Plinka!

--- Citat från: Marsall skrivet 12.11.2016, 21:04:16 ---Lazarus is da man! Nu vart den levande också ..Bra jobbat!!  :)

--- Slut citat ---

Grymt att ha en sån musikvän, som ställer upp då jag frågar honom - om han tycker det verkar kul, annars säger han nej!

--- Citat från: Emulator skrivet 13.11.2016, 01:20:09 ---yes! Nu blir det mumma att höra bara en max och resten av stämmorna av andra snart då :)

--- Slut citat ---

Inte säker på att det blir utfallet...  B)

--- Citat från: Eddi skrivet 13.11.2016, 02:29:42 ---Jag har inte lyssnat på Less is more, för det behöver jag inte. Fasen vilket bra ljud Lasse har i trummorna och hur bra det passar ihop med ditt arr och körer fem stjärnor härifrån det låter väldigt väldigt bra det här :D

--- Slut citat ---

Här är en less is more, som teaser...

--- Citat från: Henric skrivet 13.11.2016, 09:07:31 ---Grymt bra detta! :-) Ska bli spännande att höra när körerna blir färdiga - ett lyft med trummorna!
Mvh Henric

--- Slut citat ---

Här utan trummorna...  :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion