Forum > Färdiga produktioner

MaxB - You Are Never Alone

<< < (9/9)

spacetrucker:

--- Citat från: MaxB skrivet 15.11.2016, 08:47:42 ---
--- Citat från: spacetrucker skrivet 15.11.2016, 08:15:15 ---Låter bra, Körerna låter förträffligt bra. Vass leadsång? Njaäe, några "S" är kanske lite vassa men inte så det stör. Bra jobbat... även om jag föredragit en version med lite av av båda... alltså lite trummor och munspel också. Men skitbra såhär också. Snyggt och avskalat. Så om du nu ropar "fäääärdiig" så invänder åtminståne inte jag.

--- Slut citat ---

Lyssnade du i första inlägget?

--- Slut citat ---

Nej, faktiskt inte. Men nu gjorde jag det. Låter bra. Ställvis tycker jag väl trummorna har en liten aning för hög volym. Dom kör över sången en aning. Annars är det kanon.

//Space

Marruschkka:
Bra gung här Max  :P

/Marre

Marsall:
Jo gunget e kvar ... :D Men s-ljudet var lite störande på sången faktiskt.. Nån effekt du lagt på nu?  ..yttepytt justering behövs.. Ja det är i min lyss

MaxB:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 15.11.2016, 20:37:23 ---Bra gung här Max  :P

--- Slut citat ---

Tack Marre

--- Citat från: Marsall skrivet 16.11.2016, 10:51:32 ---Jo gunget e kvar ... :D Men s-ljudet var lite störande på sången faktiskt.. Nån effekt du lagt på nu?  ..yttepytt justering behövs.. Ja det är i min lyss

--- Slut citat ---

Det verkar vara din och Guranos lyss som uppfattar detta.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion