Forum > Färdiga produktioner

Roffe H - Hoppet finns...(förstärkt kör och utökat munspel)

<< < (3/7) > >>

spacetrucker:
Har lyssnat på denna ett antal gånger nu men har liksom inte kommit på nåt att skriva, inte helt min kopp te detta. "Gammaldags enkla låtar och texter", inget fel med det, tvärtom. Man skall väl göra det man själv gillar, inte vad andra eventuellt gillar. Trummisen låter helt OK nu tycker jag. Låter bra på det hela tycker jag även om detta, som jag nämnde, är nåt jag inte kanske är helt rätt person att kommentera... utom att det låter bra...

//Space, t.f. svamlare

Roffe H:
bjurte, spacetrucker:  Tack för tyck och återkoppling, glad att det blev bättre. :D
/Roffe H

Toby:
Inte riktigt min genre men ändå. Gillar att texten, som är ganska allvarlig,  skiljer sig så från musiken. Ger en spänning. Orgeln kommer in fint på slutet. Soundet ok./Toby

Roffe H:

--- Citat från: Toby skrivet 08.11.2016, 18:54:42 ---Inte riktigt min genre men ändå. Gillar att texten, som är ganska allvarlig,  skiljer sig så från musiken. Ger en spänning. Orgeln kommer in fint på slutet. Soundet ok./Toby

--- Slut citat ---

Vad roligt att du gillar ändå (trots genren) uppskattar din kommentar.
/Roffe H

Eddi:
Nu var det ju egentligen inte trumljudet jag klagade på utan att det blir mer levande med en riktigt trummis MEN nu när du har bytt trummor så tycker jag att det blev betydligt bättre ändå - retade mig lite väl mycket på den vänstra kraschen som var väldigt ful i förra setet.

Jamendåså - radioklar!
 :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion