Forum > Färdiga produktioner

Roffe H - Hoppet finns...(förstärkt kör och utökat munspel)

<< < (2/7) > >>

Marsall:
fin låt o skön känsla i sången ..munspelsmums också ..Snyggt!  B)

Roffe H:
Plinka, Eddi, Marsall: Tack för lyssning och kommentarer, tur att hoppet fins, eftersom det bara är en demo kör jag med befintliga trummor, inte så viktigt tycker jag. Munspelet får ersätta saxen en tid, behöver vila läpparna. :)
/Roffe H

bjurte:
Låter snällt  och snyggt, förutom Trummisen som sagt, inget fel med Datta Trumme-lummande, men Logics trummis borde få sparken.. ;)
Prova EZ eller AD istället.

Roffe H:

--- Citat från: bjurte skrivet 07.11.2016, 14:28:37 ---Låter snällt  och snyggt, förutom Trummisen som sagt, inget fel med Datta Trumme-lummande, men Logics trummis borde få sparken.. ;)
Prova EZ eller AD istället.

--- Slut citat ---

Tack för lyssning och tips. Det är nog så att i min ålder är man inte lika pigg på att skaffa och lära sig nya prylar, samtidigt som man är van och känner sig hemma med sitt gamla Logic som man kört med i många år. Dessutom lirar väl jag på en annan planhalva än många av KR´s medlemmar, lita gammaldags enkla låtar och texter, mest för nöjets skull, inga andra ambitioner.

Det är möjligt att jag skaffar EZ-drummer  i en framtid, men inte just nu i alla fall. Logic har ju ganska många ”trummisar”, så jag bytte till en ny, som kanske inte är lika framträdande, utan lirar rätt rakt utan krusiduller. La även på en liten extra stämma på slutet, hoppas det blev bättre så här.  :)
/Roffe H

bjurte:
Mycket bättre,soundet blev mer enhetligt !!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion