Forum > Färdiga produktioner
Roffe H - Våran pub (bättre kör, samt lite annat nytt)
Roffe H:
--- Citat från: MaxB skrivet 27.10.2016, 20:20:19 ---Ja, skönt sug i munspelandet! :P
Jag saknar en unison körstämma på andra vänstersidan...
Köpte du inte den idéen?
Härlig låt och skönt Roffe-sound!
Riktigt mysigt att höra!
--- Slut citat ---
Roligt att du gillar Max, din ide' var super, den kanske inte hörs tillräckligt bara. :unsure:
/Roffe H
Roffe H:
Kollade körerena, hade blivit väldigt tokigt både med volymer och panorering, fattar inte varför...nu ändrat, hoppas det blev bättre så här, tror i alla fall så. :wacko:
/Roffe H
Emulator:
Låter autentiskt live på något vis, ärligt och utan krusiduller.
Har lite svårt för att gitarren är så vänsterpannad helt och hållet i versen, men jag vet ju att man körde så "förr i tin" :)
En pytteliten fade på sången första strofen kanske kan vara något, det snubblar in lite nu.
Snyggt munspel, riktigt skönt.
gött mos!
/T
Roffe H:
--- Citat från: Emulator skrivet 28.10.2016, 02:21:07 ---Låter autentiskt live på något vis, ärligt och utan krusiduller.
Har lite svårt för att gitarren är så vänsterpannad helt och hållet i versen, men jag vet ju att man körde så "förr i tin" :)
En pytteliten fade på sången första strofen kanske kan vara något, det snubblar in lite nu.
Snyggt munspel, riktigt skönt.
gött mos!
/T
--- Slut citat ---
Ska kolla upp och justera, tack för gillande och goda råd. :)
Roffe H
MaxB:
--- Citat från: Roffe H skrivet 27.10.2016, 22:02:27 ---Kollade körerena, hade blivit väldigt tokigt både med volymer och panorering, fattar inte varför...nu ändrat, hoppas det blev bättre så här, tror i alla fall så. :wacko:
/Roffe H
--- Slut citat ---
Upplever fortfarande första kördelen högre på höger sida. Sjunger leaden i mitten eller strax till vänster?
Även körerna där efter två minuter är stark på höger sida men jag hör den inte på vänster sida?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida