Forum > Färdiga produktioner

Roffe H - Våran pub (bättre kör, samt lite annat nytt)

(1/5) > >>

Roffe H:
LÅTNAMN: Våran pub
ARTIST MEDVERKANDE: Roffe H
KOMPOSITÖR:Roffe H, Pelle S.
GENRE: pop
LÅTLÄNGD: 4:12
INSPELNINGSÅR: 2016

FORMAT: mp3

En låt skriven på 90-talet tillsammans med basisten Pelle Spång. Vi spelade tillsamman i vårt, numer nerlagda, gamla 60-talsband. Vi spelade på alla möjliga tillställningar, allt från pubar, firmafester till bröllop mm. från mitten av 80-talet fram till ca. 2006.
Denna låt är väl en liten hyllning till den lokala puben som ofta var välfylld med trevlig och dansglad publik. Att spela live är ju en speciell upplevelse, men det tog väldigt mycket av ens tid med familj och mycket annat, så ingenting jag saknar idag.

Henric:
Fin låt - riktigt bra trumljud!

Mvh Henric

Roffe H:

--- Citat från: Henric skrivet 26.10.2016, 09:26:33 ---Fin låt - riktigt bra trumljud!

Mvh Henric

--- Slut citat ---

Tack Henric, trumljuden står trummisen i Logic för
/Roffe H

Gurano:
En fin låt med bra ljud - du har en skön röst - säg till om du vill sjunga på någon av mina stomplåtar någon gång - du är välkommen :D
/G

Roffe H:

--- Citat från: Gurano skrivet 26.10.2016, 15:54:47 ---En fin låt med bra ljud - du har en skön röst - säg till om du vill sjunga på någon av mina stomplåtar någon gång - du är välkommen :D
/G

--- Slut citat ---

Tack för gillande och kommentar, absolut kan jag tänka mig det någon gång, problem bara att komma på bra texter.  :mellow:
/Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion