Forum > Färdiga produktioner

Roffe H - Våran pub (bättre kör, samt lite annat nytt)

<< < (5/5)

Roffe H:

--- Citat från: Asti skrivet 26.10.2016, 20:35:13 ---Mysig låt med skön sång och snyggt munspelslir!
/Asti

--- Slut citat ---

Roligt att du gillar, munspelet får vara "stand in" för saxen så länge läpparna krånglar   :mellow:
Roughe

Harmonica mike:
Tjena Roffe.

Skön låt som tuffar på,munspelandet funkar ju men du vet ju hur jag är..Det går att göra mer och mer :)
Nåväl,det låter bra hos mig och en riktigt skön låt,så jag tar en lyssning till,keep on rockin Roffe.

Mike

Roffe H:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 29.10.2016, 18:01:30 ---Tjena Roffe.

Skön låt som tuffar på,munspelandet funkar ju men du vet ju hur jag är..Det går att göra mer och mer :)
Nåväl,det låter bra hos mig och en riktigt skön låt,så jag tar en lyssning till,keep on rockin Roffe.

Mike

--- Slut citat ---

Verkligen roligt att höra, att du gillart. Ska jobba lite mer med munspelet innan jag släpper den som färdig  :D
Jag rockar väl på då. / Roffe H

equality:
Mysig låt som framförs bra. Låter live. Gillar munspel, jag har väl lyssnat för mycket på nobelpristagaren.

Roffe H:

--- Citat från: equality skrivet 06.11.2016, 03:28:46 ---Mysig låt som framförs bra. Låter live. Gillar munspel, jag har väl lyssnat för mycket på nobelpristagaren.

--- Slut citat ---

Tack equality. Ha,ha, honom kan man inte lyssna för mycket på.  :D Har spelat om munspelet (tidigare bara kopierat hela vägen) samt lagt till en liten gitarr-slinga. Känns väl lite som färdig nu?
/Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion