Forum > Färdiga produktioner

Roffe H - Våran pub (bättre kör, samt lite annat nytt)

<< < (4/5) > >>

Roffe H:

--- Citat från: MaxB skrivet 28.10.2016, 23:24:54 ---
--- Citat från: Roffe H skrivet 27.10.2016, 22:02:27 ---Kollade körerena, hade blivit väldigt tokigt både med volymer och panorering, fattar inte varför...nu ändrat, hoppas det blev bättre så här, tror i alla fall så.  :wacko:
/Roffe H

--- Slut citat ---

Upplever fortfarande första kördelen högre på höger sida. Sjunger leaden i mitten eller strax till vänster?
Även körerna där efter två minuter är stark på höger sida men jag hör den inte på vänster sida?

--- Slut citat ---

Tack för återlyssning. Har försökt åtgärda kören.
/Roffe H

MaxB:

--- Citat från: Roffe H skrivet 29.10.2016, 12:56:30 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 28.10.2016, 23:24:54 ---
--- Citat från: Roffe H skrivet 27.10.2016, 22:02:27 ---Kollade körerena, hade blivit väldigt tokigt både med volymer och panorering, fattar inte varför...nu ändrat, hoppas det blev bättre så här, tror i alla fall så.  :wacko:

--- Slut citat ---
Upplever fortfarande första kördelen högre på höger sida. Sjunger leaden i mitten eller strax till vänster?
Även körerna där efter två minuter är stark på höger sida men jag hör den inte på vänster sida?

--- Slut citat ---
Tack för återlyssning. Har försökt åtgärda kören.

--- Slut citat ---

Nu lyssnade jag bara på första delen där kören kommer in och nu fungerar den perfekt i min lyssning också.

Roffe H:
Kul att det funkade tillslut, svårt med bra körer...nu skrev jag hög vänster, låg vänster etc för att ha ordning på dom, sedan gäller det att kolla volym och pan. inom kören samt tillsammans med  sången och sist hela låten  :huh:
/Roffe H

MaxB:

--- Citat från: Roffe H skrivet 29.10.2016, 13:57:54 ---Kul att det funkade tillslut, svårt med bra körer...nu skrev jag hög vänster, låg vänster etc för att ha ordning på dom, sedan gäller det att kolla volym och pan. inom kören samt tillsammans med  sången och sist hela låten  :huh:
/Roffe H

--- Slut citat ---

För mig är det lättare att välja "solo" bara på valda körspår då allt annart är tyst så är det lättare att höra balansen körspåren emellan.

Roffe H:

--- Citat från: Marsall skrivet 26.10.2016, 16:51:42 ---Foten stampar med från start till mål ..Förstår att det var knökat på puben när det begav sig .. :D
Finemang sång och mixen sitter handsken ..Ja en riktig pubpophit e va det e  B)

--- Slut citat ---

Ja, det var ofta knökat, tack för tyck och lyss
Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion