Forum > Demolåtar
Stajo, Mack, Guran o Lazarus - Today
Ola:
--- Citat från: stajo skrivet 22.03.2016, 20:07:48 ---special edition utan trummor for Ola only ;)
--- Slut citat ---
blir hur bra som helst utan trummor. jobba mer med rymd och luft och eko klang
basen bör ändras till lämpligt spel utan trummor.
om man kan få waw spåren är jag gärna på och mixa och lägger bas mm.
om du vill.
mvh Ola
notis ,, baklängessymbalen blir lite märklig. ta bort eller låt klinga ut,
equality:
Härligt att lyssna till din musik igen. Hade önskat att du sjungit. Snyggt överlag. Trummsorna...låter lite tunna och platta men det går ju att fixa.
MaxB:
Introt är så skönt!
Olas gitarr låter superskön och spelas härligt. Sången kommer in och fulländas med ett piano som svarar underbart.
Lyssnar nu på trumlösa versionen och tror att trummorna skulle kunna göras mycket bättre utan den virvel som jag inte gillade tidigare.
Har du nån trummis som skulle vara nyfiken på att lägga något på den här?
Jag tror det skulle vara ett bra drag!
stajo:
Toby
Tackar, jag gillar nog med trummor dock får väl hålla med att trummor"na" kanske inte övertygar alla helt... :)
Ola
Visst kan det finnas rum för en trumlös version men jag är nog fortfarande inne på trummor...
Du får gärna testa mixa till en trumlös version :).
nä baklängessymbalen fungerar nog inte utan trummor, med trummor tycker jag den är cool och vill behålla.
btw hur menar du att den skall klinga ut, det går väl inte? Eller du menar lägga på lite reverb/eko som får klinga ut?
vi hörs över pm
equality
Tackar :). Sången får vila tror jag, den breda massan har inte förstått storheten i min svengelska med blekings dialekt och lite darr på rösten ;). Kanske kan tänka mig sjunga själv när jag skriver på svenska...
MaxB
:) nix men det kanske jag har ;)
MaxB:
--- Citat från: stajo skrivet 23.03.2016, 21:20:39 ---MaxB
:) nix men det kanske jag har ;)
--- Slut citat ---
Tycker det är ett bra val med en riktig trummis!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida