Forum > Demolåtar
Stajo, Mack, Guran o Lazarus - Today
stajo:
--- Citat från: MOMA skrivet 03.04.2016, 15:08:02 ---Nämen, hörrni - det här är riktigt bra som det är - visst kan man fila i en del kanter, men det sitter ju!
Ha det!
MOMA
--- Slut citat ---
:), jo man är ju lite rädd att man gör det sämre ju mer man pillar... samtidigt vill jag lära mig mer om mixning.
MaxB:
--- Citat från: stajo skrivet 03.04.2016, 14:39:15 ---är det inte vid 1:56 du menar? Tycker det är en cool effekt... :)
--- Slut citat ---
kr-spelaren räknar bara sekunder - jag menade 116 sekunder - vilket blir samma ställe B)
Ola:
Tycker det låter skitbra :wub: bra jobbat.
nu får du göra en video :) å lägga upp den på nån sida så den får spridas i etern
mvh Ola
stajo:
--- Citat från: MaxB skrivet 03.04.2016, 19:13:02 ---
--- Citat från: stajo skrivet 03.04.2016, 14:39:15 ---är det inte vid 1:56 du menar? Tycker det är en cool effekt... :)
--- Slut citat ---
kr-spelaren räknar bara sekunder - jag menade 116 sekunder - vilket blir samma ställe B)
--- Slut citat ---
:)
Ola
Härligt :). Ja det kanske man skulle göra, har faktiskt funderat lite men aldrig gjort det själv, har dock kanske någon jag kan fråga. Skall se om intresse finns.
btw är det någon som hör att sången borde ligga 31 ms fel ;), men bara lugn jag har wave osså bara inte bytt ännu...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida