Forum > Demolåtar

Gurano, Eddi, Plinka & Marsall - Inspiration Man

<< < (3/8) > >>

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 26.09.2015, 16:34:11 ---
--- Citat från: Gurano skrivet 26.09.2015, 15:19:58 ---
--- Citat från: biomoib skrivet 26.09.2015, 15:17:12 ---Oj, så otroligt läcker inledning! Djupt imponerande! Men efter en stund börjat jag längta efter ett nytt ackord...... ;o)
Det känns som om du skulle kunna utveckla denna mer... det är synd att släppa en så otroligt häftig inledning och inte arbeta lite mer med den.

--- Slut citat ---
Kul att du gillar inledningen, men det blir inga nya ackord  B)
/G

--- Slut citat ---

Då blire inga fler kommentarer  <_<

--- Slut citat ---
Synd att man måste genomföra det du finner nödvändigt för att få en kommentar?? :unsure:

MaxB:
Du har fått en kommentar  :P
Biomoib var inne på samma spår.
Jämför med förslagen och responsen på Astis låt, att förlänga slutet...  :wub:

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 26.09.2015, 16:40:53 ---Du har fått en kommentar  :P

--- Slut citat ---
Tycker ändå att det är konstigt att säga att det inte blir fler kommentarer om jag inte lägger in fler ackord?

MaxB:

--- Citat från: Gurano skrivet 26.09.2015, 16:42:47 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 26.09.2015, 16:40:53 ---Du har fått en kommentar  :P

--- Slut citat ---
Tycker ändå att det är konstigt att säga att det inte blir fler kommentarer om jag inte lägger in fler ackord?

--- Slut citat ---

Ähh, haka inte upp dig på det jag säger, var ju halvt på skoj ju. Bakgrunden är att jag började sjunga själv, då jag hörde det här introt som låter djävligt bra och så ville jag naturligt fortsätta sjunga på nästa ackord, som inte kom.
Det är det jag har givit uttryck för, på detta viset.

biomoib:
Hmm lite knepigt det här.... Varför postar du här om du ändå inte bryr dig om våra kommentarer jag tänker då inte lägga mer tid på dina bidrag!
--- Citat från: Gurano skrivet 26.09.2015, 15:19:58 ---28bcdf0c51
 ;)
--- Citat från: biomoib skrivet 26.09.2015, 15:17:12 ---Oj, så otroligt läcker inledning! Djupt imponerande! Men efter en stund börjat jag längta efter ett nytt ackord...... ;o)
Det känns som om du skulle kunna utveckla denna mer... det är synd att släppa en så otroligt häftig inledning och inte arbeta lite mer med den.

--- Slut citat ---
Kul att du gillar inledningen, men det blir inga nya ackord  B)
/G

--- Slut citat ---

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion