Forum > Demolåtar

Gurano, Eddi, Plinka & Marsall - Inspiration Man

<< < (4/8) > >>

Gurano:

--- Citat från: biomoib skrivet 27.09.2015, 03:18:33 ---Hmm lite knepigt det här.... Varför postar du här om du ändå inte bryr dig om våra kommentarer jag tänker då inte lägga mer tid på dina bidrag!
--- Citat från: Gurano skrivet 26.09.2015, 15:19:58 ---28bcdf0c51
 ;)
--- Citat från: biomoib skrivet 26.09.2015, 15:17:12 ---Oj, så otroligt läcker inledning! Djupt imponerande! Men efter en stund börjat jag längta efter ett nytt ackord...... ;o)
Det känns som om du skulle kunna utveckla denna mer... det är synd att släppa en så otroligt häftig inledning och inte arbeta lite mer med den.

--- Slut citat ---
Kul att du gillar inledningen, men det blir inga nya ackord  B)
/G

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---
Hmm jag har inte sagt att jag inte bryr mig om era kommentarer. Jag bryr mig och gör de ändringar jag tycker är bra. I detta fallet är jag nöjd med min uppbyggnad. Bara för att du säger en sak betyder inte det per automatik att jag måste göra så eller hur? Initialt skrev jag oxå att jag är osäker på mix pga mina nya lurar och undrade dessutom om någon ville sjunga ..  Så jag bryr mig om vad andra tycker om mina idéer.

Men om du inte vill lägga mer lyssning så är det så - vi gör alla våra val.
/G

MaxB:

--- Citat från: Gurano skrivet 27.09.2015, 10:20:51 ---
--- Citat från: biomoib skrivet 27.09.2015, 03:18:33 ---Hmm lite knepigt det här.... Varför postar du här om du ändå inte bryr dig om våra kommentarer jag tänker då inte lägga mer tid på dina bidrag!
--- Citat från: Gurano skrivet 26.09.2015, 15:19:58 ---28bcdf0c51
 ;)
--- Citat från: biomoib skrivet 26.09.2015, 15:17:12 ---Oj, så otroligt läcker inledning! Djupt imponerande! Men efter en stund börjat jag längta efter ett nytt ackord...... ;o)
Det känns som om du skulle kunna utveckla denna mer... det är synd att släppa en så otroligt häftig inledning och inte arbeta lite mer med den.

--- Slut citat ---
Kul att du gillar inledningen, men det blir inga nya ackord  B)

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---
Hmm jag har inte sagt att jag inte bryr mig om era kommentarer. Jag bryr mig och gör de ändringar jag tycker är bra. I detta fallet är jag nöjd med min uppbyggnad. Bara för att du säger en sak betyder inte det per automatik att jag måste göra så eller hur? Initialt skrev jag oxå att jag är osäker på mix pga mina nya lurar och undrade dessutom om någon ville sjunga ..  Så jag bryr mig om vad andra tycker om mina idéer.
Men om du inte vill lägga mer lyssning så är det så - vi gör alla våra val.

--- Slut citat ---

Jag blev så sugen att jag även började sjunga med...
Sen behövde jag som sångare ett ackordsbyte, vilket jag föreslår.

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 27.09.2015, 11:24:20 ---Jag blev så sugen att jag även började sjunga med...
Sen behövde jag som sångare ett ackordsbyte, vilket jag föreslår.

--- Slut citat ---
Jo jag förstår det efter din förklaring men då ändras den uppbyggnad jag vill ha tyvärr.
/G

MaxB:
Oki  B)

Dividend:
Guraniskt och kubistiskt och en smula impressionistiskt.

Det är klart tilltalande, första halvan. :) Sång (eller nytt riff/nya ackord som biomoib sa) krävs för att upprätthålla intresset för de flesta, tror jag.

Klart fin mix, även om saker i bilden kan göras tydligare. Bra gitarrljud du har nuförtiden, förresten!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion