Forum > Demolåtar

Tant Fransa, 91:an, equality - Waste Bättre NU???

<< < (13/14) > >>

DåligtGehör:
Visst blir det bättre! Nu är det bara resten kvar   :)

equality:

--- Citat från: DåligtGehör skrivet 16.09.2007, 16:19:19 ---Visst blir det bättre! Nu är det bara resten kvar   :)

--- Slut citat ---

RÄTT SVAR! GRATTIS!

mahan:
Aj aj aj ajjj,
Vad det var nääära att få godkänt av mig, fy attan så nära, men....
så länge den där plåtlådan, maskburken, skrammeldosan till virvelprutta ska var med så blir det nog bara 4/5 :rolleyes:
T.om slutet klarar sig nu trots att jag inte fick in mitt gemensamhetackord ;)

Så har vi flera versioner och visioner att vänta eller kan vi konstatera:  WELL DONE !
Sväljer trummeputten och ger tummen upp för hela gänget!

h.  Johan

Åsa:
Inte alls min typ av musik egentligen MEN låten är helskön så det blev nog lite min typ av musik ändå efter ett antal lyssningar! Och Fransa -du sjunger jättebra! -men det vet du redan att jag tycker :D

Rattlesnake:
Jo, visst låter det ännu bättre nu. Wurlitzern och eq på sången gjorde låten känns lite mjukare, vilket blev ännu mmmysigare. Men virveln sticker ut för mycket, håller med Mahan där.

OT En lite lustig grej. Jag har av någon anledning installerat Itunes som jag inte begriper mig på och som själv sorterar upp låtarna i spellistor. Drar man igång en låt tycker den att alla övriga låtar på listan skall spelas.. Den här låten tyckte i alla fall datorn skulle avnjutas med Itunes. Jag lyssnade spänt på slutet för att höra om det möjligen tillkommit ett litet A-ackord, precis när man tror att låten ska vara slut. Istället rasslade min "Two sides of summer" igång. Blev liite fel. Insåg att den här låten är fan så mycket bättre framförd än den. :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion