Forum > Demolåtar

Tant Fransa, 91:an, equality - Waste Bättre NU???

<< < (12/14) > >>

mahan:
Javissta EQ!
Man e ju alltid glad om man kan trampa ner nån annans låt :D
Näiemen, försöker ju alltid komma med uppbyggande kommentarer, trots att dom bygger på mina egna tankar och ideér.
Det gäller ju för den stackars trakasserade musikern att ta tillvara det goda i kritiken som ges! :lol:

Det kan ju bara bli bättre, eller hur :)

h. Johan

equality:
Johan, jag tycker alltid du är trevlig och vänlig i dina kommentarer utan att pruta på dina uppfattningar även när om du inte gillar det du hör. Det är en stor konst som du behärskar till fulländning. Jag är betydligt mindre sofistikerad och har kortare stubin och det gör mig skitförbannad!!!  :angry: :ph34r: :wacko: :o :D :wub:

mahan:
Näijmen säger du det din  sjutusans B) :ph34r: :blink: <_< :wacko: :unsure: :mellow: ^_^ <_< :blink: :ph34r: :wacko: :unsure:

Där gick min stubin ;)

mahan:
Alltså stubinen brast innan det brann av.....
så typiskt :D

equality:

--- Citat från: mahan skrivet 15.09.2007, 03:08:08 ---Alltså stubinen brast innan det brann av.....
så typiskt :D

--- Slut citat ---

:D Nu har Fransas vocal eq:ats, la om gitarren på sticket och bytte ut pianot mot en wurlitzer som jag inte tycker krockar med gitarren lika mycket. Spelade om en del på denna. Låter det 1) bättre? X) ingen skillnad? 2) sämre? Länken finns högst upp.

= Mahan for president =

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion