Forum > Demolåtar

Tant Fransa, 91:an, equality - Waste Bättre NU???

<< < (14/14)

mahan:

--- Citat från: Rattlesnake skrivet 17.09.2007, 23:33:59 --- Men virveln sticker ut för mycket, håller med Mahan där.

--- Slut citat ---

Tackar RS, trodde redan de var mina gamla öron som håller på att ge vika! :D
Så då kan jag fortsätta gnälla om den, just deja, jaaaaha, he he... :P

h. Johan

equality:
mahan: Jasså om man inte får några aborrar kan väl den gamla maskburken funka att slå på dårå? Jag skall göra en audio till midi transformering av 91:ans trumlir som jag gillar skarpt och spela dessa noter i en av de modernaste trumpluggar som finns. Vad gör man inte för att få gk av dig!?  :D Tnx Johan.
Åsa: Får tacka för din genreöverskridande lyssning. Att du sen gillar det är extra kul. Håller med om att Fransa sjunger jättebra!
Rattlesnake: Roligt att det blev förändring till det bättre, händer att jag skruvar och skruvar och till slut vet jag knappt vad som är upp och ner och det låter för j-ligt... Trial and error is the only way in love, war and music. Du skall få ditt A-durackord (tror jag  :o) men har fått så mycket skäll för trummorna att jag måste åtgärda dessa först. För själva spelet är väl helt OK!? Efter några vändor i mp3:an (iRiver inte Ipod  :P) är jag inte nöjd med gitarrspelet i sticket, blir baktungt på något sätt i samspelet med Wurlitzern. Skall nog försöka med plock där i stället...? Kul att du gillade Wulritzern krockar mindre med gitarren. Att få akkegura och piano att samsas är för mig nästan hopplöst.   

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion