Forum > Demolåtar
Marsall - ögonblick (Klar)
Marsall:
Tack det var gott o höra det värmde fint i rå"gubbens hjärta :) .. Ähh grågubbens kanske stämmer bättre :D
Höjde virveln nåt snäpp.. det vart mycket bättre tycker jag.. :wub: B)
Eddi:
KUL JAG SLÄNGDE PÅ DEN HÄR O PYSSLADE MED LITE ANNAT EFTER ETT TAG TRODDE JAG DET VAR RADION SOM VAR IGÅNG - DU HAR FÅTT TILL EN RIKTIGT BRA MIX TYCKER JAG Äh vad f*n har jag skrikit! Det får vara kvar hehe...
Det enda jag tänkte på var att sången var lite låg där vid 120 o framåt - riffguran är ju toppen där men kanske ska den upp ett snäpp också.
Bra låt. :D
Marsall:
Tack Eddie för gillande o bra mix o riffguredigg" o förbättringsförslaget :D
har nu höjt gura o verssången där" ett snäpp .. Vart bättre även det ! B) :wub:
zorrow:
Japp! Låter bra nu i mixen. Ett möjligt förslag skulle vara att stereobrädda vissa gitarrer. Andra kanske skulle kunna panoreras lite åt något håll. Just nu ligger alla i mitten. Det funkar men vore kul att höra vad en breddning (distguran kanske) och en moderat panorering(fills guran kanske) gör för öronen :D
Marsall:
Ojj vad man kan göra med mixning ... :) stereobredd har jag inte nån koll på..( rookie än så länge :lol:
Men alla guror är i hörnen nu i mixen så gott som.. basen i mitten ..versguran e nog på halven förresten..
Men jag får kolla upp det där med stereobreddning ..Det lät ju lysande om man kan fetta än värre..eller vad nu resultatet blir.. :D .. Vilket fint forum detta är man blir glad i själen :) rock on"
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida