Forum > Färdiga produktioner

Perre ft Eddi - Words Matter

<< < (2/6) > >>

MaxB:

--- Citat från: equality skrivet 21.12.2014, 00:22:45 ---Vilket lyft vid 120 när någon form av refräng kommer in. Nja, stör mig annars på speakerrösten, sången kommer in alldeles för sent. Lyftet hade varit ännu större om sång rakt igenom helst tidigare än 120. Disponera om är min simpla slutsats.

--- Slut citat ---

...och disponenten har disponerat om väldeliga i kommande version(er) men den här stannar så här antar jag.

Eddi:

--- Citat från: equality skrivet 21.12.2014, 00:22:45 ---Vilket lyft vid 120 när någon form av refräng kommer in. Nja, stör mig annars på speakerrösten, sången kommer in alldeles för sent. Lyftet hade varit ännu större om sång rakt igenom helst tidigare än 120. Disponera om är min simpla slutsats.

--- Slut citat ---
Allt kan inte vara 60-tal you know :lol:

equality:
 :lol:

Eddi:
En låt som kanske var lite för modern för KR i alla fall över 50 lyssningar på kort tid så nåt måste ju vara rätt. Själv tycker jag att Perre har hittat på en helt suverän refräng som verkligen tar tag i en.
Ja ja skickas över till färdiga nu - de fåtal som kommenterat gillar inte sjungsnacket men men....... :lol:

MaxB:
Bestämt blivit lite slapp med att använda mallen i första inlägget?
Jag gillar den här som den är. Ger mig minnen!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion