Forum > Färdiga produktioner

Perre ft Eddi - Words Matter

<< < (3/6) > >>

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 26.12.2014, 21:49:47 ---Bestämt blivit lite slapp med att använda mallen i första inlägget?
Jag gillar den här som den är. Ger mig minnen!

--- Slut citat ---
Förstår inte vad du pratar om :wub:

MaxB:

--- Citat från: Eddi skrivet 26.12.2014, 22:14:35 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 26.12.2014, 21:49:47 ---Bestämt blivit lite slapp med att använda mallen i första inlägget?
Jag gillar den här som den är. Ger mig minnen!

--- Slut citat ---
Förstår inte vad du pratar om :wub:

--- Slut citat ---

Det förstår jag.  :lol:

Eddi:
Jag tänkte inte kommentera fenomenet men jag bara måste - över sjuttio lyssningar och tre kommentarer varav två negativa -  :lol:

Varför är det ingen som tycker till om alstret? Är det verkligen så modernt att ni inte klarar av att tycka till eller varför lyssnar ni då? Märkligt......

Gurano:

--- Citat från: Eddi skrivet 28.12.2014, 01:02:21 ---Jag tänkte inte kommentera fenomenet men jag bara måste - över sjuttio lyssningar och tre kommentarer varav två negativa -  :lol:

Varför är det ingen som tycker till om alstret? Är det verkligen så modernt att ni inte klarar av att tycka till eller varför lyssnar ni då? Märkligt......

--- Slut citat ---
Hinner inte riktigt lyssna på KR-låtarna nu för tiden men nu tar jag mig tid eftersom det är som du skriver i tråden!
Jag har inte lyssnat på denna förut! Ditt sångtal ger känslan av Flash and the Pan. Tycker att den funkar utan problem. Men jag tycker att du ska ändra guraljud vid ca 59 å lite framåt. Men som sagt - jag har inga problem med sången

Sedan låten som sådan tilltalar mig inte - men det är bara en fråga om smak. Det låter proffsigt på det stora hela. Möjligen är arpeggiorna lite för hårda?
/Gurano

spacetrucker:
HAH, kom att tänka på "One night In Bangkok" :unsure:. Håller delvis med mahan om snacksjungeriet. Har inget emot det, nu är det bara lite svengelskt. Uttalet är OK men betoningen haltar ibland lite. Missförstå mig inte, det är inte dåligt, inte alls... det är bara det ända jag hittar nåt att såga på...
Och ju längre jag lyssnar så tänker jag att jag hade kanske eq:at lite mellanregister bort från snacksjungeriet. Där vid 140... "pleace read my letter", där tycker jag det låter perfekt. Kasnke är det bara så att volymen är för hög :unsure:

Kanske... eller, hmm.... nå, hoppas detta var till nån hjälp  :lol:

//Space

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion