Forum > Färdiga produktioner

Perre ft Eddi - Words Matter

<< < (6/6)

Plinka:
Låter otroligt gott och genomarbetat! Snygga synthar, skön idé med prat och körer. Den första verren är mer åt bankock-hållet på grund av hur rösten låter där. Ja, jag gillar också RadioEdit-verren med de läckra rösteffekterna och snygga delay, japp det blir bra!

MaxB:
Jag upptäcker också att den blir bättre ju fler gånger jag lyssnar. Man kan också bli nyfiken på storyn, läste hon brevet?

Eddi:

--- Citat från: Marsall skrivet 31.12.2014, 15:13:29 ---Den här var mucho bättre tycker jag  :D Liite essigt på pratsången i början innan det kommer igång .. O jag jag diggar reffenötandet i slutet Bra! :D Vill du trixa än mer så lägg in nån ekoeffekt på svarskören på nå ställe ... B)

--- Slut citat ---
Trodde det var massor av reverb där redan men kanske en delay ska till? - Tack för lyss o tyck Marsall

--- Citat från: MaxB skrivet 01.01.2015, 10:41:39 ---Alla längtar efter det som kommer efter 102 sekunder. Skön hook där.

--- Slut citat ---
Ja det är ju verkligen låtens clou resten är en transportsträcka typ, nja kanske inte men ändå.
Tack för lyss o tyck Maxen :D

--- Citat från: Asti skrivet 01.01.2015, 13:17:52 ---Skön låt som sätter sig ju mer man lyssnar!
Tyckte först det lät som traditionellt diskodunk, men när avsnittet med "oh-oh-oh-oh-oh"
med lite distad sång kom växte låten. Får också lite Flash and the Pan vibbar, men dom
gillade jag så det är bara positivt. Blandningen av prat och sång tycker jag funkar bra.
Väldigt fin prod/mix! Bra samarbete!
/Asti

--- Slut citat ---
Kul att du gillar - så mycket samarbete är det egentligen inte jag har fått ett spår med allt färdigt - sång tack! Ja och lite gura blev det också - som tidigare sagt så har Perre byggt om hela låten lagt till nya delar och slaktat 80% av min sång så därför kände jag att jag vill rädda det som gick att räddas :wacko:
Tack för lyss o tyck Asti :D

--- Citat från: Plinka skrivet 02.01.2015, 00:44:19 ---Låter otroligt gott och genomarbetat! Snygga synthar, skön idé med prat och körer. Den första verren är mer åt bankock-hållet på grund av hur rösten låter där. Ja, jag gillar också RadioEdit-verren med de läckra rösteffekterna och snygga delay, japp det blir bra!

--- Slut citat ---
Kul att du diggar Plinka o båda versionerna dubbelt så kul! Tack för lyss o tyck Plinka :D

--- Citat från: MaxB skrivet 02.01.2015, 13:06:44 ---Jag upptäcker också att den blir bättre ju fler gånger jag lyssnar. Man kan också bli nyfiken på storyn, läste hon brevet?

--- Slut citat ---
Jag gillar storyn - vet inte om hon har läst brevet än :wub:
Tack igen förlyss o tyck Maxen :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion