Forum > Färdiga produktioner
Perre ft Eddi - Words Matter
Eddi:
--- Citat från: Gurano skrivet 29.12.2014, 22:33:55 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 29.12.2014, 19:34:21 ---Kul att du tycker till - fattar inte riktigt vad du menar med guraljudet - jag tycker det sitter fint jag. Arpeggiorna är Perres om det är syntarna du menar eller du kanske tror att det är min gura på slutet?
Tack för lyss o tyck Gurano :D
--- Slut citat ---
Ja det är ju en fråga om smak - tycker du att det sitter som en smäck så ska du naturligtvis inte ändra nåt. Ang arp så förstår jag att det är en synth - inte din gura :D
/G
--- Slut citat ---
Ok just 4 fun - nuvarande gura är ljus (men inte skrikig) och distad - hur hade du då tänkt dig en variant om jag nu spelar samma sak vill säga.
Eddi:
Jag får nog ge en massa herrar rätt - det låter ballare med effekt på rösten så jag coppade över leaden till spår två och drog ner bägge en hel del samt styckade om låten en aning och klippte bort typ en minut. Jag kallar det en RadioEdit så länge finns bara i denna post nedan.
Marsall:
Den här var mucho bättre tycker jag :D Liite essigt på pratsången i början innan det kommer igång .. O jag jag diggar reffenötandet i slutet Bra! :D Vill du trixa än mer så lägg in nån ekoeffekt på svarskören på nå ställe ... B)
MaxB:
Alla längtar efter det som kommer efter 102 sekunder. Skön hook där.
Asti:
Skön låt som sätter sig ju mer man lyssnar!
Tyckte först det lät som traditionellt diskodunk, men när avsnittet med "oh-oh-oh-oh-oh"
med lite distad sång kom växte låten. Får också lite Flash and the Pan vibbar, men dom
gillade jag så det är bara positivt. Blandningen av prat och sång tycker jag funkar bra.
Väldigt fin prod/mix! Bra samarbete!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida