Forum > Färdiga produktioner
MaxB - Mika - Say Something (cover)
MaxB:
Länge sen jag hade den här framför mig. Jag hoppades då få lite mixhjälp avseende sånginsatserna och skickade sångspåren då - men hjälpen uteblev, så jag har renderat filmen på nytt, där jag i stort sätt använder den mix jag gjorde tidigare men har själv arbetat lite med sångspåren, vilket troligen inte gjort nånting bättre men men...
Emulator:
Nejdå, jag har försökt lite till, men inspelningarna är lite för vassa och jag har problem att få flickan lite mer tydlig utan att det låter konstigt.
Österrike idag, hem i morgon natt, och sen över dagen till London på onsdag, sen kan jag skicka hur det låter just nu när jag blivit människa igen.
Återkommer. Bumpa på pm om det tar för lång tid :-)
MaxB:
--- Citat från: Emulator skrivet 13.01.2015, 04:04:30 ---Nejdå, jag har försökt lite till, men inspelningarna är lite för vassa och jag har problem att få flickan lite mer tydlig utan att det låter konstigt.
Österrike idag, hem i morgon natt, och sen över dagen till London på onsdag, sen kan jag skicka hur det låter just nu när jag blivit människa igen.
Återkommer. Bumpa på pm om det tar för lång tid :-)
--- Slut citat ---
Du behöver inte. Jag behöver också gå vidare med nytt och då behöver jag göra avslut på gammalt.
Dentesådjävlanoga, best effort gäller!
Asti:
Snygg video och bra sång av båda!
Men du sjunger bredvid puff-skyddet. :)
Fint arrat, mixat och proddat. Bra!
/Asti
Eddi:
Det är ju fördömt tråkigt att det är en cover alltså <_<
Nog ska det väl gå att skriva nåt liknande så att ni utan öronmuffar kan sjunga in nåt med samma intensitet på arrdelen och era fina röster med små giraffer skuttande i bakgrunden - eller nåt va?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida