Forum > Färdiga produktioner

Dividend feat Marruschka - Mörker (vis-versionen!!!)

<< < (7/18) > >>

funky monk:
Förta gången jag hör den här. Vacker musik i mina öron. Var får du inspirationen ifrån?

ynot:
blir stum ......... :rolleyes:
nu sitter det i alla fall hemma hos mig
klart o rent. starkt o vackert.
sticker lite i s-en kanske o inandningarna hörs lite ... skall man var apetig o slåppa detta på skiva skulle jag nog klippt inandningarna i volym korrigerat sången på s-en ....men det beror på vart du vill för detta är skit bra i sin genre tycker jag .

ynot    .....topp

mahan:
Ojssan vad fin låten har blivit. :)
Härlig röst, detta e ganska nära ängelsk, om man får säga så :).

o så kritiken.. :unsure:

Vid 1:41 har du dubblat Jessicas sång, utan panorering och viss fasbrytning, inte så lyckat. Jessicas fina röst blir subbig. :( Samma gäller på slutrakan efter 4:17

Efter 2:08 en mycket lyckad del med fin stämsång o stråkar. Härligt :)

Ojaa stämning så det förslår. Gjorde gott att lugna ner sig ett tag :)
Well done :)

h.  mahan

Dividend:

--- Citat från: mahan skrivet 02.04.2007, 23:23:26 ---Ojssan vad fin låten har blivit. :)
Härlig röst, detta e ganska nära ängelsk, om man får säga så :).

o så kritiken.. :unsure:

Vid 1:41 har du dubblat Jessicas sång, utan panorering och viss fasbrytning, inte så lyckat. Jessicas fina röst blir subbig. :( Samma gäller på slutrakan efter 4:17
--- Slut citat ---

Panorera mera. ;) HAr inte ens tänkt tanken, naturligtvis kan inte alla jessicor vara på samma ställe ;) Fasbrytning dock vet jag inte vad det är?

--- Citera ---
Efter 2:08 en mycket lyckad del med fin stämsång o stråkar. Härligt :)

Ojaa stämning så det förslår. Gjorde gott att lugna ner sig ett tag :)
Well done :)

h.  mahan
--- Slut citat ---

Tack skall du ha! :)

Dividend:

--- Citat från: funky monk skrivet 02.04.2007, 22:59:09 ---Förta gången jag hör den här. Vacker musik i mina öron. Var får du inspirationen ifrån?

--- Slut citat ---

Texten fick jag ihop genom att läsa Tegner i 2 dagar.
Musiken vet jag inte riktigt. Antar att svensk och irländsk folkmusik spelar in, men inget jag lyssnar jätteofta på.

Ynot: Tack skall du ha! Roligt att det ger intryck även efter flera genomlyssningar. Inandningar och s ja. Pust... Vi får se imorgon ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion