Forum > Färdiga produktioner
Dividend feat Marruschka - Mörker (vis-versionen!!!)
Harmonica mike:
Tjena.
Ny mix kul.Jag har ju inte kommenterat dina mixar tidigare,det har känts alldeles för fjuttigt.
Vad jag hör i denna mix som skiljer sig från dom övriga är att Jessicas röst kom till sin rätt när du lyfte fram den i ljudbilden.
Vidare så tycker jag att panoreringar och dyligt är perfekt,jag skulle inte ha ändrat på nåt - du har en färdig låt här helt klart.I vanliga fall så lyssnar jag inte på klassisk musik i lurar,tycker att den gör sig bäst i en stereo.
Där hörde jag dock någonting som stack ut. Vid 3.54 så hörs "så LOG JAG" mer än sången i övrigt..Det är det enda som "stör" mig i denna mix.
Fixa det och njut av ett färdigt verk.
Mvh
Micael
Dividend:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 14.03.2007, 16:45:07 ---Tjena.
Ny mix kul.Jag har ju inte kommenterat dina mixar tidigare,det har känts alldeles för fjuttigt.
Vad jag hör i denna mix som skiljer sig från dom övriga är att Jessicas röst kom till sin rätt när du lyfte fram den i ljudbilden.
Vidare så tycker jag att panoreringar och dyligt är perfekt,jag skulle inte ha ändrat på nåt - du har en färdig låt här helt klart.I vanliga fall så lyssnar jag inte på klassisk musik i lurar,tycker att den gör sig bäst i en stereo.
Där hörde jag dock någonting som stack ut. Vid 3.54 så hörs "så LOG JAG" mer än sången i övrigt..Det är det enda som "stör" mig i denna mix.
Fixa det och njut av ett färdigt verk.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Hej hej Mike!
"såå dog jag" tror jag att det skall vara dock :) Skall kolla på det!
Tack för ditt inlägg!
Mvh
Per
tsmalmbe:
Hon är lite i bakgrunden ännu, och lite ojämn. Jag anar lite pumpande i stråkarna, vilket kanske lurar en att tycka att sången är ojämn, fast den kanske inte är det.
Panorera ut körerna mera för mäktoigare sound. Nu blir det bara starkare volym, inte mäktigare sound.
Dividend:
--- Citat från: tsmalmbe skrivet 15.03.2007, 14:28:05 ---Hon är lite i bakgrunden ännu, och lite ojämn. Jag anar lite pumpande i stråkarna, vilket kanske lurar en att tycka att sången är ojämn, fast den kanske inte är det.
Panorera ut körerna mera för mäktoigare sound. Nu blir det bara starkare volym, inte mäktigare sound.
--- Slut citat ---
Tack för svar. SKall kolla på dessa saker! SKickar upp ny mix ikväll eller imorgon...
hegobald:
Va tusan.. Nyss lyssnade jag på "vodka för satan" och så det här då.. :blink: Det här var mäktigt.. Kan skulle önska lite mer dynamiska eskapader i denna låt.. Men bra jobbat verkligen.. Fantastisk sångerska du hittat.. ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida