Forum > Färdiga produktioner
Trasig tvättmaskin blues
pxm:
Coolt, Henric, mycket cool blues !!!! :)
Ser fram emot nästa version.....
mvh
Henric:
Tjo!
Har lyssnat lite under dagen och har gjort lite småjusteringar här och var....inga stora saker!
Rotat lite i trumbiblioteket men hittar inget som passar för att variera hihat spelet - tycker det verkar som typ sådana här grejor kommer att bli lättare att fixa i EZ drummer 2 som snart är ute! ;)
Nu ska jag bara se om jag hittar ett bra sololjud, där ska va ett sologitarrintro på första rundan och ett gitarrsolo!
Med vänlig hälsning Henric
Henric:
--- Citat från: pxm skrivet 22.04.2014, 19:58:19 ---Coolt, Henric, mycket cool blues !!!! :)
Ser fram emot nästa version.....
mvh
--- Slut citat ---
Tack! Jag vilket elände med allt som kan krångla i ett hem.... :wacko:
Wernborg:
--- Citat från: Henric skrivet 22.04.2014, 19:58:56 ---Tjo!
Har lyssnat lite under dagen och har gjort lite småjusteringar här och var....inga stora saker!
Rotat lite i trumbiblioteket men hittar inget som passar för att variera hihat spelet - tycker det verkar som typ sådana här grejor kommer att bli lättare att fixa i EZ drummer 2 som snart är ute! ;)
Nu ska jag bara se om jag hittar ett bra sololjud, där ska va ett sologitarrintro på första rundan och ett gitarrsolo!
Med vänlig hälsning Henric
--- Slut citat ---
Du får väl använda fler loopar. Eller bara radera alla hihatar knacka in dom på keyboardet. Lär bli lagom varierat. Och tar bara lika lång tid som låten är lång.
bjurte:
En trist historia detta..
Annars gillar jag det och tycker att den slöa trummisen gör ungefär som förväntat.. :D
Lite dov ljudbild kanske, men det funkar.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida