Forum > Färdiga produktioner

Trasig tvättmaskin blues

<< < (3/6) > >>

pxm:
Coolt, Henric, mycket cool blues !!!! :)
Ser fram emot nästa version.....

mvh

Henric:
Tjo!

Har lyssnat lite under dagen och har gjort lite småjusteringar här och var....inga stora saker!

Rotat lite i trumbiblioteket men hittar inget som passar för att variera hihat spelet - tycker det verkar som typ sådana här grejor kommer att bli lättare att fixa i EZ drummer 2 som snart är ute!  ;)

Nu ska jag bara se om jag hittar ett bra sololjud, där ska va ett sologitarrintro på första rundan och ett gitarrsolo!

Med vänlig hälsning Henric

Henric:

--- Citat från: pxm skrivet 22.04.2014, 19:58:19 ---Coolt, Henric, mycket cool blues !!!! :)
Ser fram emot nästa version.....

mvh

--- Slut citat ---

Tack! Jag vilket elände med allt som kan krångla i ett hem.... :wacko:

Wernborg:

--- Citat från: Henric skrivet 22.04.2014, 19:58:56 ---Tjo!

Har lyssnat lite under dagen och har gjort lite småjusteringar här och var....inga stora saker!

Rotat lite i trumbiblioteket men hittar inget som passar för att variera hihat spelet - tycker det verkar som typ sådana här grejor kommer att bli lättare att fixa i EZ drummer 2 som snart är ute!  ;)

Nu ska jag bara se om jag hittar ett bra sololjud, där ska va ett sologitarrintro på första rundan och ett gitarrsolo!

Med vänlig hälsning Henric

--- Slut citat ---
Du får väl använda fler loopar. Eller bara radera alla hihatar knacka in dom på keyboardet. Lär bli lagom varierat. Och tar bara lika lång tid som låten är lång.

bjurte:
En trist historia detta..
Annars gillar jag det och tycker att den slöa trummisen gör ungefär som förväntat.. :D
Lite dov ljudbild kanske, men det funkar.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion