Forum > Färdiga produktioner

Trasig tvättmaskin blues

<< < (2/6) > >>

JRole:
Helt klar en härlig låt!
Jag håller med föregående talare vad gäller hi-hat dock. Om du använder cubase, så kan du ju "randomisera" styrkan på anslagen för att få lite mer variation.

Tankarna förs, i alla fall vad gäller text och vokalt framförande, till Masters of Reality's T.U.S.A-låt. I-landsproblematik även där! :)

Roffe H:
Schyst blues och kul text med knorr.  :D
/Roffe H

Henric:

--- Citat från: Eddi skrivet 22.04.2014, 02:27:43 ---Ja lät den som på slutet var den kass - annars gillar jag bluesen oavsett var de upplevs :D

--- Slut citat ---

Den är riktigt rutten på slutet!  :D

Kul att du gillar!  :wub:

Henric:

--- Citat från: JRole skrivet 22.04.2014, 11:32:14 ---Helt klar en härlig låt!
Jag håller med föregående talare vad gäller hi-hat dock. Om du använder cubase, så kan du ju "randomisera" styrkan på anslagen för att få lite mer variation.

Tankarna förs, i alla fall vad gäller text och vokalt framförande, till Masters of Reality's T.U.S.A-låt. I-landsproblematik även där! :)

--- Slut citat ---

Tack för det! Ja den blev skojig mitt i allt elände!! :wacko:
Har använt EZ drummer blues, har letat ytterligare i midibiblioteket, hittar inget jag gillar! Jag använder Sonar 8.5 och mej veterligt finns ingen sån knapp - ser fram emot uppdateringen till EZ drummer 2 - där finns en "humanize" knapp verkar det som!

Henric:

--- Citat från: Roffe H skrivet 22.04.2014, 19:16:38 ---Schyst blues och kul text med knorr.  :D
/Roffe H

--- Slut citat ---

Tack för det Roffe - återkommer snart med en jazzigare bluesshuffle med lite flera harmisar - denna blev väldigt gitarrbaserad!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion