Forum > Färdiga produktioner

Asti - Bilderbok (slutversion)

<< < (8/13) > >>

equality:

--- Citat från: Asti skrivet 11.04.2014, 23:22:04 ---Men vid varje enskild tidpunkt finns det bara vissa svar
Om man väljer ett finns stunden efter lika många kvar

--- Slut citat ---

Imponerande text som sagt. Filosofisk, metafysisk och det finns säkert fler benämningar på det intelligenta i denna. Att sammanfatta som du gör i de två sista (citerade) raderna vittnar om eftertänksamhet, skarpsinne och originalitet. 

Asti:

--- Citat från: equality skrivet 20.04.2014, 12:25:47 ---
--- Citat från: Asti skrivet 11.04.2014, 23:22:04 ---Men vid varje enskild tidpunkt finns det bara vissa svar
Om man väljer ett finns stunden efter lika många kvar

--- Slut citat ---

Imponerande text som sagt. Filosofisk, metafysisk och det finns säkert fler benämningar på det intelligenta i denna. Att sammanfatta som du gör i de två sista (citerade) raderna vittnar om eftertänksamhet, skarpsinne och originalitet. 

--- Slut citat ---
Blev väldigt glad för att du uppskattar texten!
Den här gången ansträngde jag mig lite extra för att försöka uttrycka några funderingar.
Tack för dina tankar!
/Asti

Wernborg:
Lyssnat. Hittar inget att såga på. Snyggt! Och bra text.

:)

Asti:

--- Citat från: Wernborg skrivet 21.04.2014, 13:23:40 ---Lyssnat. Hittar inget att såga på. Snyggt! Och bra text.

:)

--- Slut citat ---
Tack! Roligt att du också gillar texten!
/Asti

cykeln:
jo, riktigt bra text är det
MEN den riktiga höjdaren i denna tycker jag är det instrumentala partiet
som verkligen strålar och gnistrar med sin lite folkmusikaktiga klang - ruskigt bra!
Även den sista beatlestonade avslutningen är maffe!

Låter helt klar
Skulle jag säga något är ev att låta första delen av sista versen ha ännu naknare arr - kanske bara stråkar
men det är bara om jag försöker hitta något ..

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion