Forum > Demolåtar

mahan - I´M CREATING

<< < (3/5) > >>

bjurte:
Ja du är allt en 'Stygg gosse' du Johan.. :angry: ;)
Är det inte lite 'hånskratt' där på slutet.. :o
Frestar oss stackare till att slösa ännu mer slantar på Gitarrer !!
Vete katten hur jag ska kunna smussla in ytterligare 1 framför frugan.. :o  :D 
Den låter ju skitbra här oxo, och jag som äntligen släpt tanken på den.. SUCK !!
 :D
Skitbra låt och bra sång o körer som vanligt.. B)

spacetrucker:
Är mahan en gitarrdjävul som inleder oss i frestelse  :lol:

Bra låt och snygga gitarrer... och snygga körer. Ställvis är det kanske lite för mycket gitarr som går på samtidigt med sången.

// Space

mahan:

--- Citat från: Eddi skrivet 06.03.2014, 02:04:01 ---Om du tar en vanlig finsk yxa (75cm) och håller den med höger hand sedan greppar du skaftet med vänster hand och tänker dig en urgröpning för greppbredan där så håller du ien smal hals. Om du istället tar ett normalt basebollträ (80cm) och tänker dig samma urgröpning så håller du i en jädrigt tjock hals. Någonstans däremellan brukar gurors halsar vara - frågan är om det är mer som yxan eller mer som basebollträets?
I alla händelser låter det väldigt bra och lättspelat verkar det som, flagoretterna gillade jag också - youre a bad boy - som får mig att tänka i banorna om man ska utöka antalet Peavey här hemma :D

--- Slut citat ---
Tjou Eddi!
Ditt inlägg börja rentav dramatiskt.... Om du tar en vanlig finsk yxa i ena handen och en puukko i andra :D

Nåväl, dessa datavärden på AT-200 hittar man ju även på tillverkarsidorna:

Scale/Length: 25.5”, 24 frets

a. Width at Nut:
1.69” (43mm)

b. Width at Last Fret:
2.25” (57.5mm)

c. Thickness at 1st Fret:
.807” (20.5mm)

d. Thickness at 12th Fret:
.886” (22.5mm)

Radius: 15.75”

mahan:

--- Citat från: bjurte skrivet 06.03.2014, 02:33:37 ---Ja du är allt en 'Stygg gosse' du Johan.. :angry: ;)
Är det inte lite 'hånskratt' där på slutet.. :o
Frestar oss stackare till att slösa ännu mer slantar på Gitarrer !!
Vete katten hur jag ska kunna smussla in ytterligare 1 framför frugan.. :o  :D 
Den låter ju skitbra här oxo, och jag som äntligen släpt tanken på den.. SUCK !!
 :D
Skitbra låt och bra sång o körer som vanligt.. B)

--- Slut citat ---
Tjou Burte!
Kamoflera guran till en snöspade så ska det inte vara problem att smussla in o ut med den  :P

h.   Styggingen

mahan:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 06.03.2014, 08:08:24 ---Är mahan en gitarrdjävul som inleder oss i frestelse  :lol:
Bra låt och snygga gitarrer... och snygga körer. Ställvis är det kanske lite för mycket gitarr som går på samtidigt med sången.
// Space

--- Slut citat ---
Tjou Space och tack för lyssning och TEXT!
Jahadu, för mycket gitarr.... det måste ju i alla fall stå i relation med studioinredningen som består av 9 stycken guror och bara en sångare :rolleyes:

h.   johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion