Forum > Demolåtar

mahan - I´M CREATING

<< < (4/5) > >>

hogge:
Sköna trummor.. Skön låt.. Bra lirat & bra sånginsats.. Personligen skulle jag dämpa den gitarren som följer Dig genom versen.. Tycker den stör nu.. Men skitbra låtidé, snyggt arrangerad likaså..

mahan:

--- Citat från: hogge skrivet 06.03.2014, 15:38:48 ---Sköna trummor.. Skön låt.. Bra lirat & bra sånginsats.. Personligen skulle jag dämpa den gitarren som följer Dig genom versen.. Tycker den stör nu.. Men skitbra låtidé, snyggt arrangerad likaså..

--- Slut citat ---
Tjou Hogge,
Och tack för feed, alldemles rätt så ska guran dämpas, ska se om jag får upp ny version.

h.   Johan

Marsall:
Skön låt till o börja med  :) guraljudet e ju kanoners och lir likaså..Och sist men inte minst ..Du sjunger ju 80 tals hårdrockarna under bordet ..Nice! :)

mahan:

--- Citat från: Marsall skrivet 06.03.2014, 18:35:11 ---Skön låt till o börja med  :) guraljudet e ju kanoners och lir likaså..Och sist men inte minst ..Du sjunger ju 80 tals hårdrockarna under bordet ..Nice! :)

--- Slut citat ---
Kan ju bara takka å båkka för den!
O jodå, har ju haft god tid på mig att öva in 80-talet.... var ju själv "oldboys" redan på den tiden :P

h.   johan

Gurano:
En bra låt och bra lirat - hmmm jag brukar inte säga detta men det är för mycket gura i låten typ :D . Lugna den några kilo och lägg in ett lugnare parti kanske. Flagoletter kräver sin teknik, men man kan få fram dem rätt lätt med rätt dist och ett lite annorlunda tillslag på strängarna - det är nog det du gör om jag får gissa?

/G

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion