Forum > Färdiga produktioner
Dividend - Rising of Our Tribe
Dividend:
Noterat. Min övergångar är ju lite bryska, annars är väl huvudtemat inte så svårt att höra?
Emulator:
nej...inte svårt att hitta tema tycker jag.
blev lite tagen av detta. fantastiskt pampigt, jag tycker inte den är för lång. Bra dynamik, bra melodier, arr. SKulle kunna köra lite pampigare körer, för den ljusa "Melodikören" känns lite plastig. Eller låta den gå mot en ren synthkör som kontrast? neeh...."riktigt" skall det låte.
Verkligen stort det här, jag får återkomma
MaxB:
Helt ok och familiärt från Dividend.
Eftersom jag oftast inte lyssnar på liknande är det inget som stör mig i mitt arbete. Det bara finns där i bakgrunden. Det är min upplevelse nu.
Dividend:
--- Citat från: MaxB skrivet 23.03.2009, 12:45:54 ---Eftersom jag oftast inte lyssnar på liknande är det inget som stör mig i mitt arbete. Det bara finns där i bakgrunden. Det är min upplevelse nu.
--- Slut citat ---
Lugnt. Ärligt ska de va! :) Jag har väl samma uppfattning om mycket av din musik också faktiskt.. Men jag uppskattar att du skriver vad du tycker. Jag brukar ju inte skriva nåt om jag inte gillar nån musik.. Den där båt-låten var bra dock och ett par till. Men inte högt på listan. Så vi får kanske skapa en pakt :D Att alltid skriva exakt vad vi tycker om varandras låtar.
Wernis och jag har nåt liknande har jag för mig...
EMU: Den här låten verkar dela folk i två läger: De som avgudar temata som ingår, och de som tycker låten saknar "ett bärande tema".. (tsm ovan t ex). Själv är detta nog den låt jag jobbat mest med av alla säkert en vecka elelr 2 sammanlagt, och jag älskar temat FORTFARANDE!
Inte ens Lovsång till dagen har ett lika starkt tema (för mig) i mina musikaliska hjärnmatriser :)
TACK! Och välkommen tillbaka Emu :)
Fan nu vill jag förbättra kören :) Och Ta upp detta gamla projekt, med de teoretiska kunskaper jag har nu, och göra om rubbet :)
Emulator:
....tycker jag verkligen du skall göra. Kan bli hur bra som helst :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida