Forum > Färdiga produktioner

Dividend - Rising of Our Tribe

<< < (2/5) > >>

mahan:
Tjenixen Per!
Sitter och grubblar över varför detta inte tänder mig. Många snygga ställen, väl spelade o arrade, men ändå känns det som om själen saknas. Det blir bara ett stort framträdande med många snygga instrumenteringar radade efter varann.

Ska nog lyssna senare på nytt, kanske egna humöret är inställt på nån annan våglängd :unsure:

Vi får återkomma, snyggt jobbat i varjefall
kanske 8 minuter e lite långt, hmmmm få se :)

h.  JOhan

Dividend:

--- Citat från: Fredrik Karlsson skrivet 10.08.2007, 13:37:33 ---Snyggt!

Men jag lyssnade precis på London Dawn och när man jämför så är denna låten mycket basfattigare?

Så på med lite mer bas!

--- Slut citat ---

SKall ske! :)

--- Citera ---Jag vet hur svårt det är med symfoniljud på synth iom att jag och en polare skrev en musikal med mycket symfonipartier i för några år sedan och det enda vi hade i modulväg var en Roland JV1080 med Orchestra 2 kortet bla som extra och du lyckas verkligen med symfonin i dina alster!

--- Slut citat ---

Tackar!

Dividend:

--- Citat från: mahan skrivet 12.08.2007, 12:04:51 ---Tjenixen Per!
Sitter och grubblar över varför detta inte tänder mig. Många snygga ställen, väl spelade o arrade, men ändå känns det som om själen saknas. Det blir bara ett stort framträdande med många snygga instrumenteringar radade efter varann.

Ska nog lyssna senare på nytt, kanske egna humöret är inställt på nån annan våglängd :unsure:

Vi får återkomma, snyggt jobbat i varjefall
kanske 8 minuter e lite långt, hmmmm få se :)

h.  JOhan

--- Slut citat ---

Denna är gammal, mitt första försök med orkesterinstrument (eller ja kanske inte riktigt, men nästan). Det brukar hjälpa att lyssna mer än en gång ;)

Dividend:
BUMP!

tsmalmbe:
Saknar ett bärande tema i det här.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion