Forum > Färdiga produktioner
Dividend - Rising of Our Tribe
Dividend:
LÅTNAMN: Rising of our tribe (ver 2009)
ARTIST/GRUPP: Per-Erik Rosqvist
GENRE: pseudoklassiskt
LÅTLÄNGD: 8:17
KOMPOSITÖR: Per-Erik Rosqvist
PRODUCENT: densamme
EV. MEDVERKANDE: -
INSPELNINGSÅR: 2009
FORMAT: mp3
NY VERRE KL12 den 24/03.
Denna känns färdig, men är rätt trött här mitt i natten... Såga och gnäll och giv råd, så kanske jag kan släppa denna nån gång :) Snälla! :)
/Per
1up:
Gillar det stegrande från typ 1 min fram till 1.40 du tar låten uppåt och uppåt, som en sluss med olika nivåer och din låt har olika rhytmfigurer. Ser det som en jagsekvens i en film. Mycket effektfullt! Vid 03:45 och framåt gladare och lättare för mig att ta till mig. Den gör sig bäst med rörligt material och på stark volym, klassiskt och dynamiskt verk som det är!
equality:
Sköna teman och pampigt värre. Vad SNYGGT vid 03:10 när cellon tar över. Gillar när du får in den dynamiken med växlingar mellan stort och smått likaså flöjtpartiet på slutet gillas starkt. Manskören vid 05:30 låter lite syntetisk men annars är det ju kanonljud på allt! Har du EWQLSO Gold alltså?
Dividend:
TACK till 1up och Equality!
Jäpp, gold använder jag.
Fredrik Karlsson:
Snyggt!
Men jag lyssnade precis på London Dawn och när man jämför så är denna låten mycket basfattigare?
Så på med lite mer bas!
Jag vet hur svårt det är med symfoniljud på synth iom att jag och en polare skrev en musikal med mycket symfonipartier i för några år sedan och det enda vi hade i modulväg var en Roland JV1080 med Orchestra 2 kortet bla som extra och du lyckas verkligen med symfonin i dina alster!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida