Forum > Färdiga produktioner
Dividend - Rising of Our Tribe
Dividend:
Ingen översättningar fö mig idag och imorgon, så det kommer den fetaste versionen sv detta stycke om om högst 2 dagar. :)
asti:
Blir lika imponerad varje gång jag hör dina kompositioner över vilket mastodontjobb det måste krävas att få till något sådant här!
Tycker att det är ett tydligt genomgående tema och skiftningarna i dynamik och instrumentering gör att det aldrig blir ointressant.
Det hålls ihop bra och går hela tiden framåt. Rösterna låter lite artificiella, men det är inget som stör helhetsintrycket speciellt mycket.
Det är nog så här jag helst skulle vilja jobba med musik(om jag kunde) - slippa skriva texter och bara komponera musik! B)
Dividend:
--- Citat från: asti skrivet 23.03.2009, 19:36:35 ---Blir lika imponerad varje gång jag hör dina kompositioner över vilket mastodontjobb det måste krävas att få till något sådant här!
Tycker att det är ett tydligt genomgående tema och skiftningarna i dynamik och instrumentering gör att det aldrig blir ointressant.
Det hålls ihop bra och går hela tiden framåt. Rösterna låter lite artificiella, men det är inget som stör helhetsintrycket speciellt mycket.
Det är nog så här jag helst skulle vilja jobba med musik(om jag kunde) - slippa skriva texter och bara komponera musik! B)
--- Slut citat ---
TACK! JA vissa kompositioner tar 2 veckor (som denna) sammanlagt att få ihop. andra bara två timmar. Jag sätter noter väldigt snabbt :) Om jag får vara lite mallig :)
men sen allt det andra för att det skall låta realistiskt tar ibland längre tid - och ibland mycket längre tid.
I dagarna kommer en uppdaterad version där syntet är minimalt, förhoppningsvis.
Dividend:
Nu finns det en update här! Lyssna gärna och ge råd!!! :)
Låten finns i första inlägget!
Gurano:
Tjenis!
Ditt stycke låter avmätt och bra. Men enligt min smak är det lite för lite bas.
Du kan det där med fylliga ljudbilder - behagligt att lyssna på.
Ha det gott
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida