Forum > Demolåtar
Tigersoul - På egna ben - 2A
MaxB:
skönt med låtslaparinspiration. Jag gillar det här Tycker också jag hör att det ska komma något som lyfter (även om inte den rachel behöver vara positiv.
tigersoul:
--- Citat från: MaxB skrivet 27.02.2014, 15:50:23 ---skönt med låtslaparinspiration. Jag gillar det här Tycker också jag hör att det ska komma något som lyfter (även om inte den rachel behöver vara positiv.
--- Slut citat ---
Skrev du från mobilen? försöker tolka luckorna :P ja jag överväger ju ett upplyftande stick :D ska sätta mig med det så snart jag frisknar till. Försökte en stund här nyss o jag höll på o säcka ihop i stolen, bara att ge upp!
tigersoul:
Suttit o svettats i min förkylning en stund med låten o lagt till ett stick där det brakar loss lite som efterfrågat ;)
Även filat en o annan suring med variaudio i väntan på frisk hals. Brakar det loss nog? :P
Länk: https://soundcloud.com/kristian-tigersoul/pa-egna-ben
MaxB:
--- Citat från: tigersoul skrivet 27.02.2014, 16:06:05 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 27.02.2014, 15:50:23 ---skönt med låtslaparinspiration. Jag gillar det här Tycker också jag hör att det ska komma något som lyfter (även om inte den rachel behöver vara positiv.
--- Slut citat ---
Skrev du från mobilen? försöker tolka luckorna :P ja jag överväger ju ett upplyftande stick :D ska sätta mig med det så snart jag frisknar till. Försökte en stund här nyss o jag höll på o säcka ihop i stolen, bara att ge upp!
--- Slut citat ---
Det är tungt att skriva genom T9-filtret... :lol:
skönt med låtslaparinspiration. Jag gillar det här Tycker också jag hör att det ska komma något som lyfter (även om inte den rachel behöver vara positiv.
skönt med låtskaparinspiration. Jag gillar det här Tycker också jag hör att det ska komma något som lyfter (även om inte den texten behöver vara positiv.
tigersoul:
T9 är inga roliga grejer :-) hörde du version 2 med stick?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida