Forum > Demolåtar

Tigersoul - På egna ben - 2A

<< < (4/4)

Gurano:
Har inte läst vad de andra skrivit - tycker att det låter bra på det stora hela.
Lite mixtrix med sången behövs. Jag tycker inte om sologurans ljud - lite för instängd för min smak.

/Gurano

tigersoul:

--- Citat från: Gurano skrivet 01.03.2014, 19:57:08 ---Har inte läst vad de andra skrivit - tycker att det låter bra på det stora hela.
Lite mixtrix med sången behövs. Jag tycker inte om sologurans ljud - lite för instängd för min smak.

/Gurano

--- Slut citat ---

Tackar! Jo det är en del mixtrixande kvar på låten o lite ny sång ska väl dit! Sologuran instängd? Ja kanske lite nu när du säger det, vet inte vad jag körde för inställningar!

Plinka:
Ojojj vilken stark text, bra där, du kan verkligen skriva, du uttrycker dig så att man fattar precis(eller jag i alla fall). Ska erkänna att texten nästan grep tag i mig mer när jag bara läste den som lyrik, än i musiken.
Som ballad snyggt gjord, Tigersjälstuk såklart, glömde nog lyssna på detaljer kring arr och mix när jag började reflektera över texten...men vet att jag gillade det, gillar dina gitarrbaserade arr.
Din röst har jag alltid gillat, och den kan säkert putsas till när förkylningen släppt ;) Är du jämt förkyld?? Dags att rensa ut skiten en gång för alla!! :angry:  :P

Roffe H:
Visst, det brakar loss bra...och sången kommer. Håller med om något instängd gitarr, annars kanon.  :)
/Roffe H

tigersoul:

--- Citat från: Plinka skrivet 04.03.2014, 11:44:13 ---Ojojj vilken stark text, bra där, du kan verkligen skriva, du uttrycker dig så att man fattar precis(eller jag i alla fall). Ska erkänna att texten nästan grep tag i mig mer när jag bara läste den som lyrik, än i musiken.
Som ballad snyggt gjord, Tigersjälstuk såklart, glömde nog lyssna på detaljer kring arr och mix när jag började reflektera över texten...men vet att jag gillade det, gillar dina gitarrbaserade arr.
Din röst har jag alltid gillat, och den kan säkert putsas till när förkylningen släppt ;) Är du jämt förkyld?? Dags att rensa ut skiten en gång för alla!! :angry:  :P

--- Slut citat ---

Kul du gillar mina texter då de är väldigt centrala i min musik ;) Brukar alltid posta texten separat för de som är nyfikna på vad jag sjunger om. Lustigt du förstod precis då de flesta uppfattar den här texten som ganska abstrakt  :wub:

Ska putsa vidare har jag tänkt mig här nu när rösten kommit igång igen!

--- Citat från: Roffe H skrivet 04.03.2014, 14:34:20 ---Visst, det brakar loss bra...och sången kommer. Håller med om något instängd gitarr, annars kanon.  :)
/Roffe H

--- Slut citat ---

Ska titta över den där instängda solo guran nästa gång jag petar ;) Tack för lyssningen!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion