Forum > Demolåtar

equality - No Reason ver 3 2014

<< < (4/6) > >>

Eddi:
Jag hörde första versionen i mina små lurar och upplevde att sången var lite väl svävande. Nu har du fixat till det hela så att man endast sitter och ler och när körer och bastuba gör sina grejer så ler man ännu bredare. Väldigt tråkigt om du tappat bort projektet - för kompisen måste bara få ta del av detta med rätt text då :)

equality:

--- Citat från: Eddi skrivet 20.01.2014, 01:25:07 ---Jag hörde första versionen i mina små lurar och upplevde att sången var lite väl svävande. Nu har du fixat till det hela så att man endast sitter och ler och när körer och bastuba gör sina grejer så ler man ännu bredare. Väldigt tråkigt om du tappat bort projektet - för kompisen måste bara få ta del av detta med rätt text då :)

--- Slut citat ---

Stort tack Eddi! Förlorade verren med melodajnad sång. Ville drar ner nivån på sången och dess effekter (tape sim, rördist) något. Tror att det är Altiverb som ställer till det, en 32-bitars plugg som inte trivs i 64-miljön. Synd då att Sonars egna reverb har "dumma" GUI och låter sämre. Får försöka komma ifrån 32-pluggarna!

spacetrucker:
Låter bra. Kanske inte riktigt vad jag normalt lyssnar på... men den låter nog "rätt" tycker jag. Om du frågade mig så skulle du flytta bastutan lite mer mot mitten, nu ligger den lite väl långt till höger... tycker jag  :D

// Space

Roffe H:
Spelar ingen roll vart åt det lutar för min del (dixie, music hall). Helheten är toppen, man blir glad och  uppspelt av detta. Toppen.   :) :) :)
/Roffe H

ynot:
Fint lir riktigt bra sång

blir inte helt eld o lågor av låten men jag är väll inte riktigt målgruppen ;)

alles jätte bra

Tony

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion