Forum > Färdiga produktioner
Plinka/Marruschkka/Kacka/Tanja: Alcyones Tara mantra
Marruschkka:
--- Citat från: Dividend skrivet 22.11.2013, 15:28:20 ---Var och en salig på sin tro. ;)
Väldigt snyggt. Stämmor och leadsång - jättebra. Allt klaffar. T o m cellon låter bra (vad är det för en cello?)
--- Slut citat ---
Det var så skönt att sjunga på den här mantralåten, you bet. Plinka och jag har hittat varandra här, fast det gjorde vi ju innan oxå ;) Tack!
--- Citat från: Gurano skrivet 22.11.2013, 16:10:39 ---Mycket behagligt stycke - inte alls för långt - tål att lyssnas på många gånger!
/Gurano
--- Slut citat ---
Tackar jag oxå, väldigt mysigt collab det här!
--- Citat från: Eddi skrivet 22.11.2013, 16:13:59 ---Fantastisk låt och härliga stämmor och bra mix och... ja full pott även från mig :D
--- Slut citat ---
Plinka är suverän på att skapa magiska ljudbilder, jag bara flyter med och trivs :wub:
--- Citat från: bjurte skrivet 22.11.2013, 16:19:57 ---Förbaskat bra framfört, skönt pianoklink, sköna stämmor och sköna damer :rolleyes:
Imponerande igen !!
Lite Trommor och ylgitarr så kan det nog bli rikligt stökigt och bra.. B)
Bara skojja.. :D
--- Slut citat ---
Tackar, det lär nog komma mer ylanden framöver, kanske istället för elgitarr ibland..men din gura skulle jag aldrig säja nej till om det passar in :rolleyes:
Plinka, du är en stjärna som lyser klart :wub:
Kul att få vara med i din stjärnglans, vi har ju så kuuul!
/Marre
tigersoul:
Tusan vet om jag inte blev lite friskare iaf hehe :-)
Plinka:
--- Citat från: Dividend skrivet 22.11.2013, 15:28:20 ---Var och en salig på sin tro. ;)
Väldigt snyggt. Stämmor och leadsång - jättebra. Allt klaffar. T o m cellon låter bra (vad är det för en cello?)
--- Slut citat ---
Haha, JA, och jag tror på sinnets och tankens kraft, oavsett du tillsätter ett piller eller ett mantra, eller whatever :lol: Gott att du tycker allt klaffar :D
Du frågar en kvinna vad hon har för plugg, det är som att fråga vad hon har för motor i bilen :P ...nej, men jag tror den heter Vita Viola nånting... :rolleyes: är en fiol alltså...
--- Citat från: Gurano skrivet 22.11.2013, 16:10:39 ---Mycket behagligt stycke - inte alls för långt - tål att lyssnas på många gånger!
/Gurano
--- Slut citat ---
Tack Gurano! :D Det värmer ^_^
--- Citat från: Eddi skrivet 22.11.2013, 16:13:59 ---Fantastisk låt och härliga stämmor och bra mix och... ja full pott även från mig :D
--- Slut citat ---
Aww, full pot igen..thanx Eddi :D
--- Citat från: bjurte skrivet 22.11.2013, 16:19:57 ---Förbaskat bra framfört, skönt pianoklink, sköna stämmor och sköna damer :rolleyes:
Imponerande igen !!
Lite Trommor och ylgitarr så kan det nog bli rikligt stökigt och bra.. B)
Bara skojja.. :D
--- Slut citat ---
Tack IGEN! :D Ylsång är aldrig fel, och inte ylgitarr heller, håller med dig! Den får vi plocka in en annan gång :D :D
--- Citat från: Marruschkka skrivet 22.11.2013, 17:25:01 ---
Plinka, du är en stjärna som lyser klart :wub:
Kul att få vara med i din stjärnglans, vi har ju så kuuul!
/Marre
--- Slut citat ---
Ja, eller hur Marre, vi har så kuul! Din sång gjorde denna magisk :wub:
--- Citat från: tigersoul skrivet 22.11.2013, 17:40:41 ---Tusan vet om jag inte blev lite friskare iaf hehe :-)
--- Slut citat ---
Tror jag det :lol:
MaxB:
I veckan är det hysterisk fart så det är först nu på lördagsmorgonen jag vågar sitta ner och lyssna.
Mmmmm Oohhhhh Aaaaaaaoooouuuuum!
Peace, Love and Understanding!
Asti:
Väldigt avkopplande och skön lyssning! Fina sångstämmor och riktigt bra mix.
Undrar bara - Tuttare-Ture är det en släkting till Alcyone? :)
/Asti t.f. Släktforskare
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida